Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بایرن مونیخ: با شایستگی به فینال جام حذفی رسیدیم

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر فلیک
فلیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بایرن مونیخ معتقد است شاگردانش از مصافی سخت عبورکردند و با شایستگی به فینال جام حذفی رسیدند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه آلمانی «کیکر»، بایرن مونیخ شب گذشته موفق شد با پیروزی مقابل فرانکفورت به فینال جام حذفی این فصل راه یابد. این باشگاه معتبر فوتبال اروپا تاکنون 19 بار قهرمان این رقابت ها شده است.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
بایرن مونیخ 2 – فرانکفورت 1؛ باواریایی‌ها با کمک VAR فینالیست شدند
هانس فلیک، سرمربی بایرن مونیخ  در نشست خبری بعد از بازی جام حذفی آلمان  گفت:«بدون شک در نیمه دوم بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و خوب ظاهر نشدیم. به خوب توپ را به گردش در نیاوردیم و با افت مواجه شدیم. فرانکفورت در نیمه دوم به خوبی روی ما تیم ما فشار آورد و با مشکل مواجه شدیم.»
سرمربی باوریایی‌ها در ادامه اظهار داشت:«فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف به ویژه در نیمه نخست خلق کردیم. اگر از فرصت های که داشتیم استفاده می کردیم در همان نیمه نخست کار حریف را تمام می‌کردیم. با شایستگی توانستیم به پیروزی برسیم و به فینال راه پیدا کنیم هر چند که از عملکرد تیم در نیمه دوم راضی نیستم.»
او در پایان گفت:«خوشبختانه در این دیدار هم توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم تا روند پیروزی‌های پیاپی خود را ادامه دهیم. تیم بسیار خوب بازی می کند و باید این پیروزی ها ادامه داشته باشد. به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم و خوشبختانه تنها یک گام دیگر فاصله داریم.  باوارایی‌ها با این برد راهی فینال شدند و باید 14 تیرماه با بایرلورکوزن مصاف دهند.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала