یک مرد فرانسوی بخاطر اینکه کارش خسته‌کننده بود، ۵۰ هزار یورو دریافت کرد

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر یک مرد فرانسوی بخاطر اینکه کارش خسته‌کننده بود، ۵۰ هزار یورو دریافت کرد
یک مرد فرانسوی بخاطر اینکه کارش خسته‌کننده بود، ۵۰ هزار یورو دریافت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محکمه استیناف پاریس فیصله کرده است که شرکت تولید عطر باید به کارمند پیشین این شرکت ۵۰ هزار یورو پرداخت کند، زیرا کار وی برایش خسته‌کننده بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Le Figaro، این مورد برای نخستین بار در سیستم محاکم فرانسه اتفاق افتاده است.

محکمه استیناف پاریس هفته گذشته قضیه کارمند پیشین شرکت تولید عطر Interparfums را بررسی نموده و تصمیم گرفت تا این شرکت بخاطر اینکه کار این مرد برایش خسته‌کننده بوده است، به وی ۵۰ هزار یورو بپردازد.

Поезд стокгольмского метрополитена проезжает по метромосту - اسپوتنیک افغانستان
شغل جدید؛ روشن و خاموش کردن چراغ با حقوق بیش از 2 هزار دالر در ماه

نبود حجم کار و کسالت و خستگی مداوم که بر وضعیت روانی و فزیکی این کارمند تاثیر منفی گذاشته است، دلیل اصلی این فیصله محکمه اعلام شده است.

شش سال قبل این کارمند شرکتی که برای برندهای مشهور مثل Rochas, Montblanc, Dunhill, Guess وغیره عطر تولید می‌کند، پشت جلو موتر دچار حمله صرع شد.

پس از این حادثه، او به کارش بازنگشت زیرا مدت زیادی تحت تداوی بود، اما شش سال پس از این حادثه، شرکت Interparfums وی را بخاطر غیرحاضری در کار، برکنار کرد. اما این مرد ادعا دارد که حمله صرع بخاطر شرایط کاری به وی رخ داده است.

وی گفت که با گذشت زمان به او کم‌تر و کم‌تر کار و ماموریت سپرده می‌شد، و کارهایی که به او سپرده می‌شد با در نظرداشت توانایی‌هایش، بسیار معمولی بود. در نتیجه این مرد خودش را جداشده از دیگران و افسرده حس می‌کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала