Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال جدایی رونالدو از یوونتوس قوت گرفت

© AFP 2023 / ALBERTO LINGRIAرونالدو و بونوچی
رونالدو و بونوچی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک خبرنگار ایتالیایی مدعی شده که بحث جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس جدی است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی استار»، پیترو بالزانو، خبرنگار ایتالیایی که مدیر رادیو روسونرا است، دو هفته پیش در توییتی اعلام کرده بود که رونالدو به جدایی از یوونتوس فکر می‌کند. او اکنون تاکید کرده است که منابع مختلفی به او خبر داده اند که رونالدو در پایان فصل از تیم تورینی جدا می شود.

Португальец Криштиану Роналду в матче между Португалией и Испанией на стадионе Фишт в Сочи, Россия, 2018 год - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بدخواهان رونالدو حسود اند

بحران کرونا و مشکلات مالی یوونتوس باعث شده تا شایعات پیرامون جدایی رونالدو شدت بگیرد. تیم تورینی به خاطر وقفه سری آ و بی تماشاگر شدن مسابقات به شدت ضرر کرده است. کریستیانو سالی 31 میلیون یورو دریافت می کند و یووه نگران است که نتواند دستمزد وی را بپردازد و به همین خاطر شایعاتی در مورد جدایی رونالدو وجود دارد چرا که تیم تورینی در صورت جدا شدنش می تواند از نظر مالی شرایط بهتری پیدا کند.

این ستاره 35 ساله فصل درخشانی در یوونتوس داشته است که در 75 بازی از زمان انتقال 100 میلیون یورویی از رئال مادرید در تابستان 2018  توانسته 53 گل به ثمر برساند. اسطوره فوتبال پرتگال قراردادی چهار ساله با تیم تورینی به امضا رساند و نیمی از آن را سپری کرده است. منچستریونایتد و پاری‌سن‌جرمن تیم هایی هستند که می‌توانند رونالدو را به خدمت بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала