آمازون پولیس امریکا را از استفاده فناوری «تشخیص چهره» ممنوع می‌کند

© Depositphotos.com / vchalup2آمازون پولیس امریکا را از استفاده فناوری «تشخیص چهره» ممنوع می‌کند
آمازون پولیس امریکا را از استفاده فناوری «تشخیص چهره» ممنوع می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت امریکایی برای مدت یک سال مهلت قانونی برای استفاده پولیس از فناوری های تشخیص چهره که توسط این شرکت تولید شده است، وضع می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه‌ای شرکت آمازون آمده است که ما در حال ارائه یک مهلت قانون سالانه در مورد استفاده پولیس از فناوری‌های تشخیص چهره که توسط این شرکت تولید شده است، هستیم.

آمازون یکی از شرکت‌هایی است که نرم افزار تشخیص چهره به سازمان‌های اجرای قانون می‌فروشد. این برنامه که «Rokognition» نام دارد. این شرکت همچنان تاکید می‌کند که این ممنوعیت برای سازمان‌ هایی که در جستجوی کودکان گمشده یا مبارزه با قاچاق انسان هستند صدق نمی‌کند، آنها همچنان می‌توانند از این برنامه در کار خود استفاده کنند.

بیانیه می‌افزاید: ما طرفدار این هستیم که دولت ها قوانین سختگیرانه تری برای استفاده اخلاقی از فناوری تشخیص چهره ارائه دهند، به نظر می رسد كه كنگره آماده است تا در روزهای اخیر با این معضل مقابله كند. ما امیدواریم كه مهلت قانونی یک ساله برای كنترول قوانین مربوطه زمان کافی را در اختیار كنگره قرار دهد. در صورت لزوم آمازون آماده کمک به کنگره است.

قتل جورج فلوید، سیاه پوست 46 ساله به دست یک افسر سفید پوست، اعتراضات گسترده‌ای را علیه نژاد پرستی و خشونت در سراسر آمریکا و چند کشور دیگر برانگیخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала