Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به دلیل افت گریزمن مهاجم جدید میخرد

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی سابق توپچی های لندن معتقد است به دلیل این که گریزمن خودش را نتوانسته در بارسا ثابت کند، این تیم در تابستان یک مهاجم جدید جذب خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است باشگاه بارسلونا به شدت به دنبال جذب لاوتارو مارتینز مهاجم تیم اینتر است.

بارسلونا این آرژانتینی 22 ساله را به عنوان جایگزینی مناسب برای لوئیز سوارز میداند و میخواهد از او در نوک خط حمله تیمش استفاده کد.

موضوع مهم دیگر نیز علاقه و اصرار زیادی مسی کاپیتان آبی اناری ها برای جذب این بازیکن است. ای در حالیست که بارسا در تابستان گذشته با 107 میلیون پوند یک خرید بزرگ به نام آنتوان گریزمان از اتلتیکومادرید داشت.

با این حال آرسن ونگر سرمربی سابق تیم فوتبال آرسنال که حالا در مورد مسائل روز دنیای فوتبال اظهار نظر میکند، معتقد است که بارسا در پنجره نقل و انتقالات پیش رو یک مهاجم را به صورت قطعی جذب خواهد کرد.

البته آرسن ونگر اصرار دارد كه کیکه ستین سرمربی بارسلونا بهتر است به جای جذب لاوتارو به سوارز اعتماد كند و به گريزمن نیز فرصت بدهد.

در همین رابطه ونگر به شبکه قطری بین اسپورت گفت: "بارسلونا همیشه بهترین بازیکنان را خریداری کرده است. اما من معتقدم سوارز نباید کنار گذاشته شود."

البته آنها می توانند مهاجم دیگری اضافه کنند، زیرا این درست است که سوارز و مسی کمک کننده اصلی هستند و ممکن است آنها به شخص دیگری نیاز داشته باشند که بتواند گل بزند.

"من هنوز فکر می کنم گریزمن شروع به گلزنی می کند، ولی او کاملاً  با شرایط بارسا سازگار به نظر نمی رسد، شاید اکنون پس از بازگشت دوباره رقابت ها او بهتر شود زیرا او همچنین یک گلزن خوب است.

"اما من اطمینان دارم كه آنها مهاجمی دیگر را نیز خریداری خواهند كرد."

گریزمن در این فصل 13 گل به ثمر رسانده است که 8 گل در لالیگا بوده، در حالی که سوارز 14 بار گلزنی کرده است.

با این حال سوارز 33 ساله که تازه از بند مصدومیت رهایی یافته در راه انتقال به لیگ MLS قرار دارد، این در حالیست که قرارداد او تابستان آینده به پایان میرسد.

اعتقاد بر این است که بارسا به دنبال جانشینی لوئیز سوارز است که جنوری سال آینده 34 ساله می شود در حال تلاش متقاعد ساختن عثمان دمبله هنوز مارتین بریتوایت برای معاوضه و بازی در تیم های دیگر هستند.

بارسلونا که دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادید صدرنشین لالیگا هستند، فردا شب در آغاز مجدد لالیگا در زمین رئال مایورکا به مصاف این تیم خواهند رفت.

.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала