Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس لالیگا: باشگاه های لالیگا علاقه‌ای به شروع مجدد رقابت‌ها نداشتند

© AFP 2023 / Roslan Rahmanİspanya Profesyonel Futbol Ligi (LFP) Başkanı Javier Tebas,
İspanya Profesyonel Futbol Ligi (LFP) Başkanı Javier Tebas, - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر تباس رئیس لالیگا، ادعا کرده است که باشگاه های اسپانیایی که مخالف از سرگیری رقابت‌ها بودند و به‌خطر افتادن سلامتی را بهانه می‌کردند.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ اسپانیا بدون پلن B مجدداً آغاز شد، تباس علیه این‌که برخی از باشگاه‌های سری A كه علناً علیه از سرگیری فوتبال می جنگند تعجب خود را نشان داد و ادعا كرد كه آنها به سود خودشان انجام می دهند.

به گزارش کوریره دلو اسپورت، تباس در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "من بسیار نگران شدم که گروهی از باشگاه‌های ایتالیایی علناً درمقابل از سرگیری قرار بگیرند. برای من، آنها علاقه ای به بهبودی و بازگشت ندارند و آنها از وضعیت سلامتی سوءاستفاده کردند تا بگویند نباید بازی کنیم."

"خوشبختانه ، سری آ از سر گرفته شد و امیدوارم موفق شود و به پایان برسد."

رئیس لالیگا فکر نمی‌کند که ویروس مردم را به یک قرنطینه جدید سوق دهد و نگران عدم وجود یک نقشه B نگران نیست، و از ادامه موضوع قبل از شروع مجدد اجتناب کند.

وی گفت: "من فکر نمی کنم که یک قرنطینه جدید بخاطر ویروس ایجاد شود، به محض این‌که بدانیم که دیگر نمی‌توانیم بازی کنیم، طرحی خواهیم ساخت. این به نفع ورزش است."

وی گفت: "در غیر این صورت، برخی ممکن است براساس نتیجه‌ای که اکنون دارند، استدلال کنند. ما یک دقیقه دیگر فکر نکردیم که چه اتفاقی می افتد لالیگا نمی تواند فصل را تمام کند، برای انتخاب تیم قهرمان، تیم‌های سقوط‌کننده و تیم‌های صعودکننده به لیگ قهرمانان اروپا.

"برخی از باشگاه ها سعی کرده اند درباره آن (به‌پایان رساندن فصل و تعیین قهرمان) صحبت کنند، اما اکنون زمان آن زمان نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала