Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مکان برگزاری لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا مشخص شد

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به ادعای اسکای قرار است ادامه‌ی فصل 2020/2019 لیگ قهرمانان فوتبال اروپا و لیگ اروپا در جایی مشخص برگزار شود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شیوع ویروس کرونا، رقابت های مختلف اروپایی از جمله لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تعلیق شد. برگزاری ادامه این رقابت ها طبق برنامه قبلی به دلیل محدودیت زمانی ممکن نیست و یوفا می خواهد مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را به صورت تک بازی در یک کشور مشخص برگزار کند.

شهر لیسبون میزبان لیگ قهرمانان اروپا و کشور آلمان میزبان لیگ اروپا:
به نقل از اسکای؛ یوفا در مورد چگونگی ادامه یافتن لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تصمیم گیری کرده و جزییات آن به شرح زیر به زودی رسما اعلام می شود:

1. رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از دور یک چهارم نهایی تا فینال به صورت تک بازی در شهر لیسبون پرتغال برگزار می شود. دیدارهای باقی مانده از دور یک هشتم نهایی از جمله بازی یوونتوس-المپیک لیون، منچسترسیتی-رئال مادرید و بارسلونا-ناپولی طبق برنامه قبلی به میزبانی یوونتوس، منچسترسیتی و بارسلونا خواهد بود. فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار بود در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگزار شود اما میزبانی از کشور ترکیه گرفته شد.

2. رقابت های لیگ اروپا نیز از دور یک چهارم نهایی تا فینال به صورت تک بازی در یکی از شهرهای کشور آلمان دنبال خواهد شد. دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی طبق برنامه قبلی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. گفتنی است اکثر بازی های دور یک هشتم نهایی برگزار نشده است. فینال لیگ اروپا قرار بود در ورزشگاه شهر گدانسک برگزار شود.

3. همچنین از قبل شهر پورتو به عنوان میزبان سوپرکاپ اروپا انتخاب شده بود اما طبق تصمیم جدید، بوداپست مجارستان میزبان این بازی خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала