Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک جوان آژاکس از رئال دور شد

© REUTERS / Susana Vera La Champions League - Real Madrid v Ajax Amsterdam
La Champions League - Real Madrid v Ajax Amsterdam - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک دی‌بوئر سرمربی سابق آژاکس، احتمال پیوستن دونی ون‌ ده‌بیک را به منچستریونایتد بیشتر از رئال مادرید می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً رسانه های اسپانیا از ناامید شدن رئال مادرید از جذب پل پوگبا و احتمال تلاش این تیم برای جذب دونی ون ده‌بیک هالندی خبر دادند و مدعی شدند که زیدان شخصاً با این بازیکن به تماس شده است.

دونی فن ده بیک بازیکن آژاکس - اسپوتنیک افغانستان
تماس زیدان با فن ده ‌بیک برای فصل آینده

فرانک دی‌بوئر سرمربی سابق آژاکس و اسطوره فوتبال هالند، اما احتمال پیوستن این بازیکن را با توجه به بحران ویروس کرونا به منچستریونایتد محتمل‌تر نسبت به رئال می‌داند و مدعی است که این بازیکن از برنامه‌های لوس بلانکوس خارج شده است.

دی‌بوئر در این مورد به فاکس اسپورت گفت:" وقتی شما می‌شنوید که باشگاه‌های بزرگی چون رئال به دنبال شما است، قلب تان بیشتر می‌تپد و نمی‌توانید در مورد آن فکر نکنید زیرا ممکن دیگر این شرایط فراهم نشود. اما پیوستن ون ده‌بیک به یونایتد ممکن‌تر به نظر می‌رسد زیرا رئال تا حالا هیچ اقدامی نداشته است".
او در ادامه افزود:" من فکر می‌کنم سولسشر از پوگبا خسته شده است. او بازیکنانی مثل ون د‌ه‌بیک را می خواهد و چنین انتقال ممکن صورت گیرد".

این در حالی‌ست که اخیراً فان درسار مدیر ورزشی آژاکس نیز از علاقه منچستر به هافبک تیم شان خبر داد و سریعاً هشدار داد که با وجود بحران ویروس کرونا، هیچ تخفیفی برای تیم‌هایی‌که بازیکنان آن‌ها را می‌خواهند، نخواهند داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала