Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران منتظر بازگشت نیمار به بارسا نباشند

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس لالیگا موضع خود را در قبال بازگشت نیمار به بارسلونا اعلام کرد تا به نحوی هواداران را برای دیدن دوباره این بازیکن با پیراهن بلوگرانا نا امید کرده باشند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا با وجود مشکلات اقتصادی که بخاطر بحران کرونا دارد، کماکان امیدوار است در تابستان امسال نیمار را به نیوکمپ برگرداند.

این در حالیست که این تیم بیشتر تمرکز خود را روی جذب لاوتارو ستاره خط حمله اینتر گذاشته و به نظر میرسد اولویت اصلی بارسا هم وطن مسی است.

این حالیست که خود نیمار نیز تمام تلاش خود را به خرج میدهد تا این امر ممکن شود و او بتواند دوباره پیراهن بارسا بر تن کند.

با این حال خاویر تباس رئیس لالیگا امکان انتقال نیمار به بارسا با توجه به اوضاع کنونی خیلی کم میداند.

نیمار در سال 2017 با قیمت هنگفت 222 میلیون یورو از بارسا به پی اس جی پیوست. این در حالیست که پی اس جی حاضر نیست با قیمت ارزانی ستاره اش را در لیست فروش قرار دهد.

همین موضوع هم باعث شده تا تباس در خصوص این انتقال دخول کند، زیرا او معتقد است که در تابستان پیش رو امکان انتقال گران قیمتی برای تیم های لالیگایی وجود ندارد.

 وی در این خصوص اطمینان داد و گفت: "معامله نقدی بزرگی در پایان این فصل انجام نمی شود، بنابراین تصور انتقال نیمار به بارسا خیلی دشوار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала