بایدن: فیسبوک باید در برابر ترامپ دست به کار شود

© AP Photo / Terry Asheبایدن: فیسبوک باید در برابر ترامپ دست به کار شود
بایدن: فیسبوک باید در برابر ترامپ دست به کار شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفتر مرکزی نامزد ریاست جمهوری دموکرات امریکا با فرستادن دادخواستی به شبکه اجتماعی فیسبوک، خواستار دست به کار شدن این شبکه در برابر رئیس جمهور کنونی این کشور شد. 
بایدن رسما نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات آمریکا شد - اسپوتنیک افغانستان
بایدن رسما نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات آمریکا شد

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مرکزی جو بایدن نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات امریکا با انتشار نامه بلندی از فیسبوک خواست تا در برابر دونالد ترامپ دست به کار شود، اما فیسبوک تنها با نوشتن «ما از آزادی بیان نگهبانی خواهیم کرد»، بسنده کرده است.  

در این طومار که دفتر بایدن از طرف داران خود خواسته تا آن را امضا کنند، آمده است: "من از شما می خواهم، که قوانینی روشن ایجاد کنید که بر همه اجرا شود، از آن میان دونالد ترامپ و رفتار های تهدید آمیز و گسترش داده های غلط او". 

در این طومار آمده است: "فیس بوک همچنان به دونالد ترامپ اجازه می دهد تا هر چیزی بگوید و برای آن بپردازد (برای تبلیغات - ویرایش) به گونه ای که اظهارات وحشی او به میلیون ها رأی دهنده می رسد ... ترامپ و متحدانش از فیس بوک برای پخش ترس و اطلاعات غلط درباره رأی استفاده کردند، تا سعی کنند تا صدای ما را بی اعتبار کنند. و صندوق های رای، که روشی برای پاسخگو نگه داشتن افراد است".
این شبکه اجتماعی در پاسخ گفته است: در ایالات متحده امریکا قوانین توسط نمایندگان منتخب دموکراتیک این ایالت تنظیم شده است. فیس بوک یادآوری می کند، که ترامپ نیز درباره این شبکه شکایت های دارد.

در بیانیه فیس بوک آمده است: "دو هفته پیش، رئیس جمهور ایالات متحده حكم اجرائی را صادر كرد كه به آژانسهای فدرال ملزم به جلوگیری از مشاركت سایتهای رسانه های اجتماعی در بررسی واقعیت برای اظهارات سیاسی می شود".
فیس بوک نوشته است: "نمایندگان منتخب مردم باید قوانین را تنظیم كنند و ما این قوانین را دنبال خواهیم كرد. انتخابات در ماه نوامبر برگزار می شود و ما حتی اگر با آنها مخالف باشیم، از بیانیه های سیاسی دفاع خواهیم كرد".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала