Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چند ساعت تا بازگشت رونالدو به مستطیل سبز

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سر انجام پس از سه ماه امشب کریس رونالدو میتواند وارد مسابقه رسمی مستطیل سبز میشود تا هوادارانش را به پای تلویزیون بکشاند.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت های فوتبال ایتالیا پس از بحران کرونا ویروس امشب با دیدار حساس تیم های یوونتوس و میلان در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا آغاز خواهد شد.

مسابقه رفت در سن سیرو با تساوی یک بر یک تمام شده و دیدار امشب تکلیف اولین تیم صعود کننده به فینال رقابت ها را مشخص خواهد کرد.

با این حال ورزشگاه خالی از تماشاگر یوونتوس امشب دل به استوک های ستاره پرتغالی اش بسته تا اولین مسافر فینال کوپا ایتالیا تیم پر افتخار تورینی باشد.

مسابقه امشب برای رونالدوی 35 ساله حساسیت و اهمیت فراوانی دارد زیرا او نیز همانند چند بازیکن دیگر رویای کسب سه گانه را در این فصل دارد.

یووه که اولین شانس قهرمانی در سری آ است و در لیگ قهرمانان نیز این فرصت را دارد، برای رسیدن به سه گانه باید امشب میلان را از پیش رو بردارد تا دسته کم به یکی از اهدافش دست پیدا کند.

کریس رونالدو در این فصل با 21 گل زده بهرین گلزن تیمش است و شش گل با بهترین گل حال حاضر سری آ ایموبیله لاتزیو فاصله دارد.

البته با توجه به شروع زودتر رقابت های بوندسلیگا، در حال حاضر لواندوفسکی بایرن مونیخ با زدن 30 گل بیشترین شانس برای تصاحب کفش طلای این فصل فوتبال را دارد.

View this post on Instagram

Work hard play hard 💪🏼

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала