گروپ خون شخصیت ما را تعیین می کند

© Depositphotos.com / StudioaMagicaخون شخصیت ما را تعیین می کند
خون شخصیت ما را تعیین می کند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است به دلیل داشتن گروپ خون نامناسب از وظیفه برطرف شوید.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان جاپانی معتقدند که نتایج مطالعات شان به طور چشمگیری در بین مردم جاپان تأثیر گذاشته است. آنها افزودند که گروپ خون تا حد زیادی شخصیت ما را تعیین می کند و ممکن است کسی به دلیل داشتن گروپ نامناسب خون از اشتغال محروم شود.

 این مقاله ایشان حاوی 10 واقعیت جالب در مورد خون است:

1. عضله قلب یک پمپ طبیعی است که قادر به فوران خون تا 9 متر می باشد.

© Fotolia / WckiwДевушка показывает руками символ сердца
گروپ خون شخصیت ما را تعیین می کند  - اسپوتنیک افغانستان
Девушка показывает руками символ сердца

2.  از جمله موارد دیگر، قلب ارگان بسیار مقاوم در برابر سایش است. در طول "زندگی" خود قادر به عبور از خود 170 میلیون لیتر خون می باشد.

3. هر انسان آنقدر خون دارد که می تواند نیاز بیش از یک میلیون پشه ها برآورده نماید.

4. چلپاسه های شاخدار گاهی از خون خود به مثابه ابزاری برای محافظت جان خود در مقابل شکارچیان استفاده می کنند. در خطرناک ترین شرایط ، خزندگان خون خود را از گوشه چشم ها با فاصله تا 5 متر فیر می کنند.

5. بعید است که تاریخ، حمام خون الیزابت مجارستانی را فراموش کند. الیزابت که به عنوان کنتس خون نیز شناخته می شود، بیش از 650 دختر مجارستانی را کشت تا با خون آنها حمام بگیرد. مطابق افسانه، كنتس معتقد بود كه اين امر به جوان ماندن او كمك می كند.

© AFP 2023 / David FurstБывший президент Ирака Саддам Хуссейн в зале суда
گروپ خون شخصیت ما را تعیین می کند  - اسپوتنیک افغانستان
Бывший президент Ирака Саддам Хуссейн в зале суда

6. در اواخر دهه 1990 نسخه ای از قرآن ظاهر شد که به خون صدام حسین نوشته شده بود. قرآن خونین حدود دو سال ایجاد شد، که در طی آن رئیس جمهور عراق به عنوان نوعی "اهدا کننده" عمل کرد.

7. آیا تاکنون عکس های از فیلم های ترسناک دیده اید که فردی در حال گریه کردن با خون خود است؟ این در واقعیت اتفاق می افتد. Hemolacria یک بیماری بسیار نادر است که در اثر تومور غدد ایجاد می شود.

8. جیمز کریستوفر هریسون امریکایی قریب بود که در جوانی بمیرد، او برای علاج خود وعده داده بود که بعد از معالجه، به آنعده کسانی که به خون نیاز دارند، خون کمک کند. در نتیجه، این مرد حدود 1000 بار خون اهدا کرد و بدین ترتیب 2000،000 نوزاد را نجات داد.

9. اگر کسی تا 40 درصد خون خود را از دست بدهد، با آن هم می تواند زنده بماند. زمان نقش مهمی را حین احیا خون مورد نیاز بازی می کند تا دوباره اکمال گردد.

10. هر کدام ما باید به یاد داشته باشیم: تنها 500 میلی لیتر خون اهدا شده می تواند چندین انسان را از مرگ نجات دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала