شناسایی ۶۵۶ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در افغانستان

© وزارت صحت عامه شناسایی ۶۵۶ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در افغانستان
شناسایی ۶۵۶  بیمار کرونایی در یک شبانه روز در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت عامه افغانستان از شناسایی ۶۵۶ بیمار کرونایی تازه در افغانستان در جریان یک شبانه روز گذشته خبر داد.

کرونا در افغانستان؛ شمار مبتلایان نزدیک به ۲۳ هزار نفر رسید - اسپوتنیک افغانستان
کرونا در افغانستان؛ شمار مبتلایان نزدیک به ۲۳ هزار نفر رسید
به گزارش اسپوتنیک، بر پایه داده های وزارت صحت عامه افغانستان در جریان ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵۶ بیمار کرونایی تازه در افغانستان شناسایی شده است.

این وزارت با نشر اعلامیه ای امروز نوشت: در یک شبانه‌روز گذشته، ۳۲۶ نفر در کابل، ۷۳ نفر در غزنی، ۳۷ نفر در بلخ، ۳۳ نفر در کندهار، ۲۰ نفر در نیمروز، ۱۹ نفر در هرات  و ۱۹ نفر در کنر، به ویروس کرونا دچار شده‌اند.

در اعلامیه آمده است، که ۱۸ نفر در لغمان، ۱۷نفر در فاریاب، ۱۷ نفر در پکتیا، ۱۶نفر در ننگرهار، ۱۳نفر در بادغیس، ۱۲ نفر در بغلان، ۱۰ نفر در سرپل، ۸ نفر در جوزجان، ۸ نفر در هلمند، ۵ نفر در سمنگان و ۵ نفر در فراه، نیز به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وزارت صحت افغانستان افزوده است، که با ثبت این موارد، شمار مجموعی دچارشدگان به ویروس کرونا در افغانستان، به ۲۳۵۴۶ نفر رسیده است.

این وزارت همچنین درباره درمان شدگان نوشته است، که در جریان ۲۴ ساعت گذشته، ۶۰۲ فرد دچار شده به ویروس کرونا بهبود یافته‌اند و شمار بهبودیافتگان به ۳۹۲۸ نفر رسیده است.

همچنان درباره جان باختگان در اثر این بیماری وزارت صحت عامه افغانستان نوشته است، که در یک شبانه‌روز گذشته، ۲۰ نفر جان باخته‌اند و شمار جان باختگان کرونایی در این کشور به ۴۴۶ نفر رسیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала