Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جورجینا: از انجام حرکات ورزشی در حضور رونالدو، خجالت می‌کشم

© REUTERS / Carl RecineПодруга футболиста Криштиану Роналду фотомодель Джорджина Родригес
Подруга футболиста Криштиану Роналду фотомодель Джорджина Родригес   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد رونالدو در گفت‌وگویی مدعی شد که در دوران قرنطینه، چیزهایی زیادی در مورد ورزش از فوق‌ ستاره پرتگالی آموخته است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در روزهای قرنطینه هم به تمریناتش توجه ویژه داشت و تمام تلاشش را انجام داد تا آمادگی بدنی خودش را حفظ کند.

در جریان تمرینات رونالدو، جورجینا رودریگز نامزد این بازیکن که بدن زیبایی دارد و یک مُدل نیز است، حضور داشت و به تمرین می‌پرداخت.

جورجینا در تازه‌ترین گفت‌وگویش با مجله صحت زنان، مدعی شد که در حضور رونالدو از انجام حرکات ورزشی خجالت می‌کشیده و از او چیزهای زیادی آموخته است.

او در این مورد گفت:" کریستیانو هم صبح‌ها و هم عصرها ورزش می‌کند. او ورزشکاری نمونه است و شما نمی‌توانید باور کنید تا چه اندازه روی عشقش، یعنی فوتبال تمرکز دارد. شکی نیست که او بهتر از من تمرین می‌کند. مقایسه‌ای در کار نیست. او نسبت به من ورزشکار حرفه‌ای‌تری است و هر روز از او چیز جدیدی یاد می‌گیرم زیرا او بهترین معلم من است. وقتی بحث تمرینات می‌شود کریستیانو من را به راحتی شکست می‌دهد. باید بگویم که تا چه اندازه از تمرین کردن با کریستیانو خجالت زده می‌شوم".
View this post on Instagram

A post shared by Women's Health Portugal (@womenshealthportugal) on

این در حالی‌ست که رونالدو دیشب با وجود تمرینات فراوان فُرم همیشگی خودش را نداشت و برابر میلان در نیمه نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا، نمایش ضعیفی داشت و یک پنالتی را نیز از دست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала