Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: 11 فینال برای قهرمانی در لالیگا، پیشرو داریم

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، در کنفرانس خبری قبل از دیدار با مایورکا حاضر شد و در مورد آمادگی تیمش صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید پس از آغاز مجدد لالیگا، فردا شب در نخستین بازی و در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، میزبان ایبار خواهد بود و دیدار دشواری در پیش دارد.

Тренер Реал Мадрид Зинедин Зидан в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
به بهانه 200 امین حضور زیدان روی نیمکت رئال مادرید+ عکس

زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس خبری مجازی قبل از این دیدار حاضر شد و در موارد مختلف صحبت کرد.

او در مورد آمادگی شاگردانش گفت:" ما آماده شده‌ایم و به آنچه انجام داده‌ایم ایمان دارم و اکنون باید آن را اثبات کنیم. ما خوش شانس هستیم که دوباره بازی خواهیم کرد. ما از نظر جسمی و فزیکی بسیار خوب کار کرده‌ایم. ما آماده هستیم تا بازی‌ها را شروع کنیم. ما دو امتیاز عقب هستیم و 11 بازی هم‌‍مانند فینال باقیمانده است. ما قصد داریم همه این‌ بازی‌ها را برای برنده شده و عنوان قهرمانی را بدست آوریم".
زیدان در ادامه به برگزاری دیدارها در پشت درهای بسته نیز صحبت کرد و چنین گفت:" من ترجیح می دهم با حضور هواداران بازی کنم. در حال حاضر هواداران در ورزشگاه وجود نخواهد داشت، بعداً اگر مسئولان اجازه دهند وضعیت تغییر خواهد کرد".

سرمربی رئال در مورد دشواری رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا مقایسه جالبی داشت و لالیگا را رقابت‌ دشوارتری عنوان کرد.

او گفت:" اگر در لالیگا خوب بازی کنید، در لیگ قهرمانان نیز خوب بازی خواهید کرد. لالیگا دشوارتر و طولانی ترین رقابت است و فوتبال اسپانیا نیز بسیار پیچیده است. من حس می‌کنم این بازی‌ها دشوارتر از لیگ قهرمانان است".

زیدان در پایان در به بازگشت هازارد و آسنسیو نیز پرداخت و اضافه شدن اآن‌ها را به جمع سایر بازیکنان مهم خواند.

او گفت:" دوره قرنطینه حداقل باعث شده است که ادن هازارد و مارکو آسنسیو از مصدومیت برگردند. آنها قرار است با ما باشند. آنها در دسترس هستند و خبر خوبی است. من از بازگشت هازارد خوشحالم. برای او تبریک می‌گویم".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала