Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: اگر خطری حس کنیم مسی را تعویض میکنم

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی تیم فوتبال بارسلونا میگوید، از دو ستاره تیمش مسی و سوارز در دیدار امشب مقابل رئال مایورکا استفاده خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال بارسلونا امشب در ادامه هفته 28 لالیگا به مصاف رئال مایورکا میرود و میتواند از ستاره های خود در نوک خط حمله استفاده کند.

مسی که چند جلسه تمرینی را از دست داده بود از اواخر هفته گذشته به صورت منظرم به تمرینات تیمش برگشته و مشکلی برای همراه بارسا در بازی امشب ندارد.

از سویی نیز سوارز هم که اواسط فصل پیش دچار مصدومیت شد و زانوی راست خود را عملیات کرد، به لطف تعطیلات کرونایی دوارن نقاهت خود را به پایان رسانده، میتواند در ترکیب اصلی تیمش قرار گیرد.

ستین سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از دیدار با مایورکا گفت: خوشبختانه مسی و سوارز بازیکنانی هستند که میتوانند وضعیت شان را کنترل کنند. اگر احساس خطر کنیم، مسی اولین بازیکنی است که تعویض خواهد شد.

ستین با ابراز ناراحتی از خالی بودن استادیوم ها افزود: "همه مدیران نگران این مسئله هستند زیرا ما دقیقاً نمی دانیم در بازی اول چه اتفاقی رخ می افتد.

نمی دانیم چگونه به این وضعیت جدید پاسخ خواهیم داد. یا بارسلونای قبل از تعطیلات را میبینم یا بارسلونا جدید را خواهیم دید.

"همچنین ما نمی دانیم با مایورکای متفاوت روبرو خواهیم شد. یا مایورکای جدیدی."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала