Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صعود یوونتوس به فینال جام حذفی در شب ناکامی رونالدو + عکس

© AFP 2023 / Isabella BonottoНападающий ФК "Ювентуса" Криштиану Роналду обнимает вратаря ФК "Милан" Джанлуиджи Доннарумму в конце матча
Нападающий ФК Ювентуса Криштиану Роналду обнимает вратаря ФК Милан Джанлуиджи Доннарумму в конце матча - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس در دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه تساوی و با لطف گول‌زده در خانۀ حریف به فینال رقابت‌های رقابت‌های جام حذفی ایتالیا راه یافت.

به گزارش اسپوتنیک، فوتبال ایتالیا پس از 95 روز با دیدار دو تیم یوونتوس و میلان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا، به میزبانی بیانکونری‌ها در ورزشگاه  آلیانز تورین از سرگرفته شد.

در این دیدار یوونتوس با اکثر ستاره‌هایش وارد زمین شده بود، در حالی‌که میلان زلاتان و تئو هرناندز را به دلیل عدم آمادگی و محرومیت در اختیار نداشت.

یوونتوس در این دیدار تیم برتر میدان بود و نمایش خوبی برابر میلان ارائه کرد.

نخستین موقعیت شاگردان ساری در دقیقه 15 رقم خورد اما این موقعیت با بی دقتی رونالدو از دست رفت.

در دقیقه 15 این دیدار توپ در محوطه جریمه به دست مدافع میلان برخورد کرد که داور بازی پس از بررسی VAR، برای یوونتوس پنالتی اعلام کرد.

کریستیانو رونالدو که هم‌مانند دیدار رفت فرصت باز کردن دروازه میلان را داشت، با بدشناسی توپ را به تیر دروازه زد و فرصت پیش افتادن تیم‌اش را از دست داد.

دو دقیقه بعد میلان با اشتباه ربیچ ده نفره شد تا امیدهایش برای صعود فینال نقش بر آب شود.

در دقیقه 17 بازی، ربیچ کروات در میانه زمین بر روی بازیکن یووه خطا انجام داد و با کارت سرخ مستقیم از بازی اخراج شد.

نیمه نخست این دیدار گولی در پی نداشت و دو تیم با نتیجه تساوی بدون گول راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم بازی هر دو تیم حملات زیادی بر روی دروازه هم دیگر ایجاد کردند اما هیچ کدام از بازیکنان دو تیم موفق به باز کردن دروازه یک‌دیگر نشدند و بازی در پایان 90 دقیقه بدون گول به پایان رسید.

یوونتوس اما به دلیل گولزده در خانه حریف به فینال راه یافت، زیرا دیدار رفت دو تیم با نتیجه 1-1 مساوی در ورزشگاه سن سیرو به پایان رسیده بود.

با این حساب یووه منتظر دیدار فردا شب ناپولی – اینتر خواهد ماند تا حریفش را در فینال بشناسد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала