Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتی برای لاکازت تلاش می‌کند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر الكساندر لاكازت مُهاجم آرسنال Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal
الكساندر لاكازت مُهاجم آرسنال  Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتلتیکو مادرید شرایط الکساندر لاکازت مهاجم آرسنال را دنبال می‌کند و دو طرف به همین دلیل با هم وارد گفتگو شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر لاكازت مُهاجم آرسنال قرار است در هفته‌های آینده با این باشگاه وارد مذاكرات تمدید قرارداد خود شود و اما اتلتیكومادرید هنوز هم مشتاق این بازیکن فرانسوی است.

دو سال از قرارداد او در آرسنال باقی‌مانده ولی او فصل ناامیدکننده داشته و در 26 بازی فقط 9 بار گلزنی کرده و در حالی‌که توپچی‌ها در لیگ برتر و در اروپا تلاش دارند مفی واقع نشده است.

با این حال با توجه به آینده پیرامریك اوبامیانگ در تابستان امسال، ESPN گزارش کرده که گفته می‌شود لاكازت در مورد آینده‌اش نگران است.

علاوه بر این اگرچه لاكازت به دنبال دور شدن از لندن نیست و تا سال 2022 قرارداد دارد، وی با وجود تبلیغات عمومی در اسپانیا به دنبال اطمینان بیشتر در مورد نقش خود است.

همه گیری کروناویروس بحث‌های اصلی بین آرسنال و لاکازیت را متوقف کرده در حالی‌که او و هم‌تیمی‌اش اوبامیانگ دوستان خوبی هستند و در انتظار شنیدن چگونگی پیشنهاد میکل آرتتا برای پیشبرد این باشگاه در یک دوره نامشخص هستند.

در همین حال 90min گزارش داده که آرسنال در تابستان 20 میلیون پوند پیشنهادات خود را برای اوبامیانگ بررسی می‌کند تا از انتقال رایگان او در 2021 جلوگیری کند.

احتمال عزیمت مُهاجم سابق دورتموند هرچند هنوز قطعی نیست لزوم برطرف کردن وضعیت لاکازت را تسریع می‌کند، با گزارش ESPNآرسنال مصمم است که هر دو مهاجم را در همان پنجره از دست ندهد.

در همین حال به آرتتا توصیه شده است که برای جمع آوری بودجه نقل و انتقالات این تابستان آرسنال نیاز به فروش بازیکنان دارد و لاکازت می‌تواند تا 60 میلیون پوند درآمد برای این باشگاه داشته باشد. با این حال این رقم ممکن است نیاز به تجدید نظر در بازار پس از همه گیری داشته باشد.

اتلتیکو هنوز هم آینده لاکازت را زیر نظر دارد و ESPN می‌افزاید: در صورت تعهد آرسنال برای فروش او، پس این احتمال وجود دارد که باشگاه اسپانیایی حتی بتواند شامل توماس پارتی هافبک دفاعی غنائی هدف اخیر توپچی‌ها در هر معامله احتمالی باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала