Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو پول می‌دهد تا به لیورپول برگردد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Ливерпуль"
Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلیپه کویتینیو "به پرداخت پولی" جهت پیوستن دوباره به لیورپول علاقمند است در حالی‌که چلسی هم او را می‌خواهد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که بارسلونا به دنبال بارگیری کوتینیو در تابستان امسال است و بازگشت او به لیگ برتر توسط نماینده‌اش "کیا جورابچیان" مورد انتقاد قرار گرفته اما براساس گزارش‌ها تازه این بازیکن برزیلی حتی با یورگن کلوپ سرمربی سرخ‌ها تماس گرفته تا علاقه‌اش برای بازگشت به آنفیلد را مطرح کند و در این راستا او حاضر است مبلغی را نیز پرداخت نماید.

ستاره 28 ساله این فصل را پس از از دست دادن جایگاه‌اش در ترکیب بارسلونا به صورت قرضی در بایرن مونیخ سپری کرد. در حالی‌که این توافق همچنین گزینه‌ای دائمی برای امضای کوتینیو با مبلغ بیش از 100 میلیون پوند را در پی داشت اما آلمانی‌ها آنرا نپذیرفتند.

کوتینیو در ماه‌های اخیر با طرفداران لیگ برتر چون تیم‌های چلسی، آرسنال، منچستریونایتد، تاتنهام و لستر سیتی در ارتباط بوده اما به نظر می‌رسد وی طرفدار بازگشت به لیورپول است.

"کیا جورابچیان" نماینده وی در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت: "لیگ برتر چیزی است که او همیشه از بازی کردن در آن لذت برده و عاشق بازی در آن است و احتمالاً دوست دارد که برگردد و بازی کند. سوال اینجاست که بخش مالی همه باشگاه‌ها از جمله بارسلونا و کلیه باشگاه‌های لیگ برتر در پایان این همه گیری چی‌گونه است؟"

با این حال صاحبان این باشگاه آمریکایی پیش از این مجبور شده‌اند تابستان امسال اقدام به تعهد "وتو" برای "تیمو ورنر" کنند و هرگونه معامله‌ای برای تأمین مالی دشوار خواهد بود.

طبق گزارش‌ها کوتینیو هفته‌ای حدود 225.000 پوند در بارسلونا درآمد دارد و قهرمان لالیگا هنوز هم به لیورپول مدیون یك رکورد باشگاهی 146 میلیون پوندی با هزینه‌های اضافی هستند كه در جنوری 2018 كوتینیو را خریدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала