Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان آرام در انتظار پی‌اس‌جی

عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن در تابستان به فکر خریدهای بزرگ نیست و نمی‌خواهد پول زیادی را صرف خرید بازیکن کند.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن چندی قبل با وجود بحران مالی ناشی از ویروس کرونا، مبلغ 60 میلیون یورو به اینترمیلان پرداخت و قرارداد مائورو ایکاری را دائمی کرد.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی اس جی بخاطر پوگبا دو ستاره اش را قربانی میکند

لئوناردو مدیر ورزشی این باشگاه امروز اعلام کرد که این باشگاه در تابستان خریدی نخواهد داشت زیرا تعطیلی کامل لیگ فرانسه، ضرر هنگفتی به این باشگاه رسانده است.

او در این مورد گفت:" ما به دلیل لغو لیگ فرانسه نزدیک به 200 میلیون یورو ضرر کردیم و این موضوع حقیقت دارد. با این وضع درتابستان ما خرید 100 میلیونی نخواهیم داشت و فکر می‌کنم هیچ باشگاه توانایی چنین خریدهایی را ندارد. ما تلاش خواهیم کرد تا برنامه خلاقانه داشتیم باشیم و با این برنامه بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم."

با توجه به این اظهارات لئوناردو، خرید بازیکنانی چون کالیدو کولیبالی و سرگی میلینکوویچ منتفی است و این باشگاه بازیکنان ارزان‌تری به خدمت خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала