Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانه تکانی اساسی لمپارد؛ چلسی 6 بازیکنش را می‌فروشد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر چلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه باشگاه چلسی قصد دارند در تابستان پیش‌رو خانه‌تکانی اساسی کنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «سان» انگلیس، باشگاه چلسی، تیمو باکایوکو، امرسون پالمیری، داویده زاپاکوستا، دنی درینک‌واتر، میتچی باتشوایی و ویکتور موزس در لیست فروش باشگاه چلسی قرار دارند.

تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ورنر چرا در تست های صحی چلسی شرکت نکرد؟

چلسی به دنبال تأمین بودجه لازم از فروش این بازیکنان برای خرید هاورتس و ورنر است، اما بعید به نظر می‌رسد با توجه به شرایط اقتصادی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده، سود چندانی از این قضیه ببرد. بر اساس این گزارش، آبی‌های لندن برای اینکه بتواند بازیکنانی همچون ملی هاروتس و تیمو ورنر را به ترتیب از بایرلورکوزن و لایپزیگ به خدمت بگیرد، 6 بازیکن خود را در تابستان پیش‌رو در لیست خرجی خواهد گذاشت.

چلسی در حالی در اندیشه جذب هاورتس 21 ساله است که رقیب سرسختی به نام رئال مادرید دارد. این باشگاه اسپانیایی پیشنهادی 80 میلیون یورویی بابت جذب این هافبک آلمانی به باشگاه بایرلورکوزن داده اما مدیران این باشگاه آلمانی برای واگذاری هاورتس 20 ساله حداقل 100 میلیون یورو می‌خواهند. باشگا‌ه‌هایی همچون منچستریونایتد، بارسلونا، بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن و لیورپول هم وضعیت او را زیرنظر دارند.

این نشریه اخیراً گزارش داده بود باشگاه چلسی برای انتقال تیمو ورنر به استمفوردبریج حاضر به پرداخت رقم 54 میلیون پوندی فسخ قرارداد این مهاجم آلمانی شده و مدیران این باشگاه انگلیسی در آستانه به خدمت گرفتن این مهاجم آلمانی با قراردادی پنج ساله با دستمزد 200 هزار پوند در هفته هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала