Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس به ‌رکورد تاریخی اسطوره بارسا رسید + عکس

© REUTERS / Paul HannaReal Madrid kaptanı Sergio Ramos
Real Madrid kaptanı Sergio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان رئال مادرید موفق شد با گلزنی برابر ایبار، شمار گل هایش در لالیگا را به عدد 67 برساند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه دی استفانو به مصاف ایبار رفت و در نهایت توانست 3-1 حریفش را شکست دهد. یکی از سه گل این بازی در دقیقه 30 توسط سرخیو راموس به ثمر رسید.

From left: Sergio Ramos from Real Madrid FC (Madrid, Spain), Mohamed Salah from Liverpool FC (Liverpool, England) and Isco from Real Madrid FC during the 2017-2018 UEFA Champions League final match between Liverpool FC and Real Madrid FC - اسپوتنیک افغانستان
مذاکرات رئال با راموس برای تمدید قرارداد تکذیب شد

گل سرخیو راموس حاصل یک ضد حمله تماشایی بود. راموس در زمین خودی توپ ربایی کرد و با سرعت به سمت دروازه ایبار روانه شد. او توپ را به کریم بنزما رساند و بنزما هم به ادن هازارد در درون محوطه جریمه پاس داد. هازارد که می توانست خودش هم به توپ ضربه نهایی را بزند، ترجیح داد راموس را در دهانه دروازه صاحب توپ کند تا فرار 70 متری کاپیتان با یک گل همراه شود.

این گل شماره 67 سرخیو راموس در لالیگا بود تا با رکورد گلزنی رونالد کومان ستاره هالندی سابق بارسا برابری کند. این دو حالا به طور مشترک پس از فرناندو هیه رو(105 گل) بهترین مدافعان گلزن تاریخ لالیگا هستند. این همچنین نخستین گل راموس در سه سال گذشته با پا و در جریان بازی بود.

آخرین بار 13 سپتامبر 2017 برابر آپوئل و با یک قیچی برگردان موفق شده بود با پا گلزنی کند. 20 گل اخیر راموس با پا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала