Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامۀ مهاجم منچستریونایتد به مجلس انگلیس؛ انسانیت‌تان را پیدا کنید!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد
مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم شیاطین سرخ  به لغو تضمین غذا در تابستان از سوی دولت انگلیس واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»، در پی تصمیم دولت انگلیس بر اتمام طرح تضمین غذا در تابستان، مارکوس رشفورد در نامه‌ای به مجلس عوام این کشور خواستار تجدید نظر در این مورد شد و واکنش تندی را نسبت به این اقدام دولت انگلیس نشان داده است.

مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
راشفورد و پیش‌قدم شدن در کمک به کودکان

او اکنون نامه‌ای طولانی به نمایندگان مجلس انگلیس نوشته که در روزنامه گاردین منتشر شده است. در این نامه که در واقع درخواستی از طرف گلزن شیاطین سرخ است، او خواهان تجدید نظر در قوانین حمایتی به خصوص در زمینه امور غذایی آسیب‌دیدگان انگلیس شده است.

رشفورد در همین رابطه نوشت:«این یک نامه عاطفی از طرف مارکوس رشفورد به نمایندگان مجلس است. این که شما را تشویق می کنم که حرف‌های کودکان را بشنوید و انسانیت را بیابید. خواهش می کنم در تصمیم خود در مورد لغو پرداخت کوپن‌های غذایی تجدید نظرکنید. اگر مهربانی و سخاوتمندی در جامعه ای که در اطرافم بوده،‌ وجود نمی داشت، مارکوس رشفوردی که اکنون می بینید، نیز وجود نمی داشت.»

مارکوس رشفورد‌ از زمانی که ویروس کرونا در انگلیس دیده شد، به حمایت از مردم کشورش آمد. فوتبالیست 22 ساله در هفته های کرونایی و قرنطینه خانگی، از اعتبارش استفاده کرد و از حمایت هزاران نفر در کشورش برخوردار شد. او رقم 20 میلیون پوند جمع‌‌آوری کرد و در اختیار خیریه‌ها گذاشت تا به امور تغذیه افرادی که به خاطر کرونا،‌ دچار لطمه شده‌اند، کمک شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала