Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز ستاره دورتموند برای حضور در منچسترسیتی

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، جیدون سانچو علاقه مند به حضور در منچسترسیتی است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «سان»، با توجه به اینکه منچستریونایتد برای پرداخت مبلغ 130 میلیون یورویی مد نظر بوروسیا دورتموند برای خرید جیدون سانچو با مشکل مواجه است، ستاره جوان انگلیسی حاضر شده به بازگشت به تیم سابقش منچسترسیتی فکر کند و حالا با پیوستن به آبی‌های شهر منچستر مشکلی ندارد.

جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
رقم نجومی دورتموند برای فروش سانچو

این نشریه در بخشی از گزارش خودر در این رابطه می‌گوید که با وجود شایعات هفته‌های اخیر مبنی بر قریب به یقین بودن انتقال سانچو به اولدترافورد، در حال حاضر این انتقال از هر زمان دیگری بعیدتر به نظر می‌رسد و سانچو به دوستانش گفته که با توجه به شرایط فعلی، اگر سیتی نسبت به جذب او ابراز علاقه کند، با پیوستن به تیم پپ گواردیولا موافقت خواهد کرد.

مدیران باشگاه آلمانی همین هفته دوباره اعلام کردند که انتظار دارند سانچو فصل آینده هم در تیم‌شان باشد. سانچو این هفته و در جریان پیروزی 1-0 دورتموند مقابل دوسلدورف دوباره به ترکیب ثابت این تیم بازگشت. از منچستریونایتد، لیورپول و چلسی به عنوان تیمهای انگلیسی خواهان سانچو نام برده می‌شود و دورتموند اعلام کرده او را به قیمتی کمتر از 130 میلیون یورو واگذار نخواهد کرد.

با اینکه یونایتد همچنان دست بالا را در این معامله دارد ولی شرایط بغرنج اقتصادی ناشی از بحران کرونا باعث شده شیاطین سرخ قادر به پرداخت چنین مبلغی نباشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала