Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان پاری‌سن‌جرمن در سبد خرید آقای خاص

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیاگو سیلوا
تیاگو سیلوا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه به قطعی شدن جدایی تیاگو سیلوا از پاری‌سن ژرمن، آقای خاص می‌خواهد برای ترمیم خط دفاعی تاتنهام از این مدافع میانی باتجربه استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «دیلی میل» انگلیس مدعی شد که ژوزه مورینیو می‌خواهد تیاگو سیلوا کاپیتان برزیلی فصل گذشته پاری‌سن جرمن را به تاتنهام بیاورد. لئوناردو مدیر ورزشی این باشگاه اعلام کرده بود، ادینسون کاوانی و تیاگو سیلوا در پایان فصل از جمع پاریسی‌ها جدا خواهند شد.

تیاگو سیلوا بازیکن تیم ملی برزیل  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
مقصد تیاگو سیلوا کدام تیم است؟

این مسئله باعث شد تا گمانه‌زنی بر سر مقصد آينده این دو بازیکن مطرح شود. حالا خبر رسیده چند باشگاه انگلیسی خواهان سیلوا هستند. بر اساس گزارش «سان»، مورنیو می‌خواهد در صورت جدایی فرتونگن، سیلوا را به تاتنهام ببرد اما نیکولو شیرا، خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات گزارش داده، اورتون خواهان این مدافع برزیلی است و امکان دارد تیاگو سیلوا را در آینده‌ای نزدیک باز هم در کنار آنچلوتی ببینیم.

 این دو در پی‌اس‌جی با هم سابقه همکاری داشته‌اند. در همین زمینه اما کاربران فضای مجازی از این مسئله استقبال کردند. یک کاربر هوادار اورتون نوشته انتقال سیلوا می‌تواند یک انتقال کوتاه مدت عالی باشد زیرا او شخصیت برنده‌ها را دارد و یک رهبر است. کاربر دیگری هم نوشته اگر سیلوا به اورتون برود اولین پیراهن اورتونم را می‌خرم!

مدافع برازیلی در سال 2012 به پی‌اس‌جی پیوست و 21 جام مختلف را بدست آورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала