افزایش قابل توجه مبتلایان به کرونا در تگزاس و کالیفرنیا

© AP Photo / Paul Sancyaافزایش قابل توجه مبتلایان به کرونا در تگزاس و کالیفرنیا
افزایش قابل توجه  مبتلایان به کرونا در تگزاس و کالیفرنیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که شمار مبتلایان به کرونا در اروپا کاهش یافته مقامات بهداشت ایالات متحده از افزایش قابل توجه مبتلایان به بیماری COVID-19 ناشی از ویروس کرونا در ایالت های تگزاس و کالیفرنیا خبر داده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، مسٌولان بخش های بهداشت محلی تگزاس و کالیفرنیا از افزایش قابل توجهی  موارد ابتلا به کرونا ویروس خبر داده اند. گفته می‌شود که در روز های اخیر 3.2 هزار مورد جدید در کالیفرنیا و 1.8 هزار مورد در تگزاس ثبت شده است.

طبق آخرین آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی دانشگاه جانز هاپکینز، شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا در ایالات متحده آمریکا از دو میلیون نفر فراتر رفت.

در بین ایالت‌های آمریکا، ایالت نیویورک بیشترین قربانی را با بیش از 30 هزار مورد ثبت کرده است با این حال در این ایالت شمار روزانه مبتلایان رو به کاهش است اما طبق گزارش‌ها بستری شدن بیماران مبتلا به  COVID-19در ایالت‌هایی مانند تگزاس، آریزونا، آرکانزاس و کالیفرنیا رو به افزایش است.

 پلوسی: کرونا بزرگترین فاجعه تاریخ آمریکا بود - اسپوتنیک افغانستان
پلوسی: کرونا بزرگترین فاجعه تاریخ آمریکا بود

مدیر مؤسسه بهداشت جهانی دانشگاه هاروارد می‌گوید که این کشور روزانه بین 20 تا 25 هزار مورد جدید ابتلا به  COVID-19را شناسایی می‌کنند و شمار قربانیان روزانه این بیماری نیز بین 800 تا هزار نفر است.

طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون هفت میلیون و 357 هزار نفر از مردم سراسر جهان به ویروس جدید کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 416 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала