Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی: موفقیت تیمی مهم‌تر از کسب توپ طلا است!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Бавария" - "Ростов"
روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч Бавария - Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم بایرن مونیخ تاکید کرد که به کسب توپ طلا فکر نمی‌کند و موفقیت تیمی برای او مهم‌تر از هر چیزی است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس»، روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، اعلام کرد که تمرکزش روی بردن توپ طلا نیست اما تاکید کرد که هنوز بهترین سال های دوران حرفه ای اش از راه نرسیده است.

Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان
چگونه بایرن دست رئال را از رسیدن به لواندوفسکی کوتاه کرد؟
مهاجم لهستانی باوریایی‌ها در درباره کسب توپ طلا گفت:«من سال پیش در این مراسم شرکت کردم و باید دید که آیا  امسال فرصت شرکت در این مراسم را دارم یا نه. من خودم را با توپ طلا مشغول نمی‌کنم. برای من موفقیت تیمی مهم‌تر از هر چیزی است. موفقیت‌های فردی در درجه دوم جای دارد. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در هر فصلی نسبت به فصل قبل تر بیشتر گل بزنم.»
لواندوفسکی در ادامه گفت:«من زمان زیادی پیش رو دارم تا در مورد آینده فکر کنم اما احساس خیلی خوبی دارم. من آگست آینده تولد 32 سالگی ام را جشن می گیرم اما این به معنی این نیست که خودم این سن را احساس کنم. چیزی که من می خواهم این نیست که تنها برای دو سه سال آینده در بالاترین باشد. من به دنبال مدت بیشتری هستم.»

لواندوفسکی یکی از مهاجمان بزرگ فوتبال جهان در چند سال اخیر بوده است. این مهاجم لهستانی بیشتر از یک دهه است که در بوندسلیگا با پیراهن دو تیم بایرن و دورتموند می‌درخشد با این حال از رسیدن به توپ طلا بازمانده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала