Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرت بیل در کنار مسی آقای گل لالیگا می‌شود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان پیشین بوکا در تازه‌ترین اظهاراتش در مورد ستاره ولزی رئال مادرید صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل همواره از تمایلش برای ماندن تا 2022 و پایبند ماندن به قراردادش صحبت کرده است. او فصل جاری تنها سه گل به ثمر رسانده و یکشنبه شب در بازی با ایبار نیز تنها 29 دقیقه بازی کرد و سپس مصدوم شد.

Gareth Bale (centro) - اسپوتنیک افغانستان
گرت بیل به رکورد 250 بازی با پیراهن رئال رسید! + عکس
در اسپانیا اما بر این عقیده اند که ارتباط بین زیدان و بیل درست نشدنی است و بیل تبدیل به یک معضل برای رئال شده است. لوکو گاتی شب گذشته اما در برنامه ال چیرینگیتو به ستایش و دفاع از ستاره ولزی کهکشانی‌ها پرداخت و گفت:«او یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. او در بهترین فرمش غیر قابل مهار است. سرعت و قدرت بدنی او را کمتر بازیکنی دارد ولی زیدان به او کم لطفی می کند.»
این دروازه‌بان کهنه‌کار بوکا در ادامه گفت:«همین اکنون بیل به بارسا برود و کنار مسی بازی کند، آقای گل لالیگا خواهد شد. مسی با پاس های استثنایی اش بیل را بارها در موقعیت گلزنی قرار خواهد داد و هیچکس قادر به مهارش نخواهد بود.. در این شک ندرم که بیل الان در تیمی اشتباهی در حال بازی کردن است.»

گرت بیل سال 2013 بود که به رئال مادرید پیوست ولی از 2018 به بعد شرایط برای او در این باشگاه چندان خوب پیش نرفته است. بیل که همواره در کانون احبار و حواشی قرار دارد، اطمینان زیدان را هم از دست داده است. در واقع او نه محبوب هواداران است و نه در ایده های زیدان جای دارد. شاید تنها حامی او ریاست باشگاه باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала