پیش بینی دانشمندان از روزهای سخت کرونایی آمریکا تا ماه اکتبر

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر Люди в медицинских масках на улице Нью-Йорка, США
Люди в медицинских масках на улице Нью-Йорка, США - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان دانشگاه واشنگتن پیش بینی کردند که تا ماه اکتبر سال جاری 201 هزار نفر در آمریکا بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس پیش بینی دانشمندان دانشگاه واشنگتن، ایالات متحده  آمریکا تا ماه اکتبر امسال روزهای سختی را به خاطر ویروس کرونا تجربه خواهد کرد.

دانشمندان این دانشگاه پیش بینی کردند که شمار قربانیان کرونا در آمریکا همچنان افزایش داشته باشد تا جایکه تا ماه اکتبر به 201 هزار و 129 نفر برسد.

کرونا در چین شیوع و گسترش پیدا کرد اما آمریکا به کانون اصلی این ویروس تبدیل شده است تا جایکه نزدیک به دو میلیون نفر در این کشور به ویروس مبتلا شده اند و بیشتر از 116 هزار نفر هم جان خود را از دست داده اند.

 پلوسی: کرونا بزرگترین فاجعه تاریخ آمریکا بود - اسپوتنیک افغانستان
پلوسی: کرونا بزرگترین فاجعه تاریخ آمریکا بود

تاکنون بیش از 8 میلیون و 136 هزار و 693 نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

این در حالی است که طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز شمار قربانیان کرونا در سراسر جهان از مرز 400 هزار نفر عبور کرده است این درحالی است که نزدیک به 4 میلیون نفر هم بهبود یافته اند.

هم اکنون آمریکا با 2 میلیون و 182 هزار و 950 نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب برزیل، روسیه، هند، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، پرو، ایران و آلمان قرار گرفته‌اند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала