Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش بازی منچسترسیتی مقابل آرسنال

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر دروازه بان Russia Soccer Premier-League Zenit - Arsenal
دروازه بان Russia Soccer Premier-League Zenit - Arsenal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است دو تیم فوتبال آرسنال و منچسترسیتی برابر هم زور آزمایی کنند و در این گزارش به بررسی آمار دو تیم می‌پرازیم.

به گزارش اسپوتنیک، امروز رسما لیگ برتر فوتبال انگلستان پس از بحران کرونا ویروس از سر گرفته می‌شود که در بازی اول استون ویلا از شفیلدیونایتد میزبانی می‌کند اما در حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدار منچسترسیتی ساعت 23:45 شب در ورزشگاه اتحاد میزبان آرسنال خواهد بود.

آخرین اخبار و اطلاعات بازی منچسترسیتی - آرسنال در بازگشت به شدت پیش بینی شده لیگ برتر را بررسی می‌کنیم.

دقیقا 100 روز پس از آخرین بازی لیگ برتر، میکل آرتتا مربی سابق منچسترسیتی، تیم فعلی خود آرسنال را به ورزشگاه اتحاد می‌برد تا با همکار سابقش (گواردیولا) روبرو شود. هنگامی که این دو تیم در ماه دسامبر دوباره به مصاف هم رفتند کوین دی بروین نمایش عالی داشت و در آن بازی دو گل زد و تیمش به برتری قدرتمندانه 3-0 دست یافت.

جفت دفاعی مرکزی آرسنال از کالم چمبرز و سوکراتیس پاپاستاپولوس آماده شده بود که بعضی اوقات از دست می‌رفتند اما بارها و بارها از ابتکار عمل سیتی می‌کاستند.

فعلا تیم سیتی در میان 4 تیم برتر لیگ برتر حضور دارد اما با یک ممنوعیت دو ساله از رقابت‌های اروپایی روبرو هستند. فصل آنها به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا وابسته است و آنها می‌خواهند از زمین حریف آرسنال استفاده کنند تا دوباره خود را به عنوان یکی از نخبگان قاره معرفی کنند.

آرسنال در این فصل تغییرات زیادی داشته و به دنبال اخراج اونای امری و سلطنت سرپرستی یکی از مربیان، میکل آرتتا سومین مردی است که در سال 2019/20 مسئولیت این باشگاه را به عهده گرفته است. توپچی‌ها از ده بازی اول خود در مرحله حذفی 17 امتیاز کسب کرده اند اما 5 تساوی نشان می‌دهد که طرف مقابل وی قبل از تعلیق لیگ در ماه مارچ کاملاً دست نخورده است. در ضمن او این فرصت را خواهد داشت تا پایه و اساس سبک جدیدی را بگذارد و ما باید در بازی‌های باقی مانده آرسنال بسیار جلا تری را شاهد باشیم.

علی‌رغم فصل پر هرج و مرج آرسنال امیدهای حضور در لیگ قهرمانان اروپا را حفظ می‌کند ولی تیم پنجم جدول احتمالاً جای سیتی را به دست می‌آورد. در حال حاضر آرسنال با 5 امتیاز صعود می‌کند اما یک پیروزی در این شب باعث می‌شود که آنها در دو مسابقه بعدی بهتر حرکت کنند و فصل خود را زیر نظر آرتتا آغاز کنند. با این حال سابقه آنها در برابر مردان گواردیولا به دور از امید نیست.

 

منچسترسیتی مقابل آرسنال: مصدومیت و تعلیق

وقفه سه ماهه به دو بازیکن اصلی سیتی از بردهای اخیر عناوین اجازه داده که پس از مصدومیت طولانی به آمادگی جسمانی برگردند. اومریک لاپورت از مصدومیت زانو بهبود یافته و انتظار می‌رود در قلب دفاع به میدان برود. بازیکن فرانسوی با یک شکایت ناشناخته یک مسابقه تمرینی اخیر را از دست داد اما از آن زمان به بعد به تمرین کامل بازگشت.

لروی سانه جیوه‌ای که مورد علاقه بایرن مونیخ در جریان استراحت است نیز به اندازه کافی مناسب است تا بتواند به میادین برگردد اما احتمالاً با حضور در مسابقه‌ای که از آگست بازی نکرده روی نیمکت خواهد نشست.

آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی روز دوشنبه اظهار داشت که تقریباً کل تیم را برای انتخاب در اختیار دارد اما ممکن است با کسانی که از مصدومیت‌های بزرگ برمی گردند احتیاط نماید. لوکاس توریرا دوباره به تمرینات بازگشت اما بعید به نظر می‌رسد که دنی سبایوس در دقایق میانی با گرانیت ژاکا شریک شود.

كیران تایرنی بازیکن چپ از مصدومیت شانه‌ای كه در دسامبر در مقابل وستهام یونایتد متحمل شده بود بهبود یافته و از دفاع بوكایو ​​ساكای 18 ساله كه در زمان خود در این نقش تاثیر گذار بود، دفاعی بیشتری ارائه دهد.

منچسترسیتی مقابل آرسنال: تیم های پیش بینی شده

من‌سیتی

دی‌بروین، مندی، رودری، لاپورت، اوتامندی، ادرسون، واکر، آگوئرو، استرلینگ، گوندوگان و ماهرز

 

آرسنال:

لنو، بلرین، دیوید لوئیز، مصطفی، تایرنی، ژاکا، سبایوس، په په، اوزیل، ژاکا و اوبامیانگ.

 

سخنان سرمربیان پیش از بازی:

پپ گواردیولا (منچسترسیتی):

"بازیکنان خوب تمرین می‌کنند اما من شرایط جسمی را نمی‌دانم. فکر می‌کنم ما آماده بازی هستیم اما سه روز بعد از بازی دیگر و چهار روز بعد از دیگری؟ ما آماده نیستیم به همین دلیل است که باید همه بازیکنان را بچرخانید و از آنها استفاده کنید."

 

میکل آرتتا (آرسنال):

"وضعیت بدنی بازیکنان مثل سه ماه قبل نیست. شما می‌توانید چنین چیزی را حس کنید. این فوریت از بین جمعیت، چقدر در انگلستان بسیار پرشور است. ما باید اقتباس کنیم. ما باید آن را تجربه کنیم و راه‌هایی برای ایجاد انگیزه در بازیکنان خود را در لحظه‌ها بیابیم. ببینیم چگونه می‌گذرد."

 

منچسترسیتی مقابل آرسنال: پیش بینی

چند هفته اخیر عمل در بوندس لیگا سرنخ‌هایی را در مورد اینکه چه انتظاری باید داشته باشد ارائه کرده اما دشوار است که بدانید کدام تیم از بازگشت فوتبال بیشترین سود را خواهد داشت. لاپورت غیر قابل تعویض‌ترین بازیکن منچسترسیتی یک افزایش بزرگ است و سه ماه استراحت باید به او اجازه می‌دهد تا بعد از یک رقابت ناامیدکننده در لیگ مجدداً محل بازی خود را تغییر دهد. این تعلیق به آرتتا فرصت داده تا بتواند در تیمش کار کند و حالا ممکن است ببینیم که چرا برخی در سیتی او را جایگزین طولانی مدت گواردیولا می‌دانند. این وعده بازی مهیج و پرتحرک است اما قدرت آتشی سیتی باید به آنها منتهی شود تا طرف آرسنال در حال توسعه باشد.

 

نتیجه قابل پیش بینی 3-1 به نفع سیتی

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала