Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به بارسلونا نرو؛ شرط قرار گرفتن «نیمار» روی جلد فیفا 21

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی اگر در پاری‌سن‌جرم باقی بماند، روی جلد بازی فیفا قرار خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، جدیدترین نسخه بازی کامپیوتری فیفا با نام فیفا 21 تا 3 ماه دیگر منتشر می‌شود اما هنوز تکلیف پوستر بازی مشخص نشده و معلوم نیست این بار کدام ستاره فوتبال روی آن قرار خواهد گرفت. در همین زمینه البته اعلام شده امروز و در جریان نمایشگاه EA Play ممکن است از پوستر بازی رونمایی شود و ستاره احتمالی روی جلد نیمار است.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
باشگاه پاری‌سن‌جرمن: نیمار و امباپه فروشی نیستند

در همین حال، رسانه AreaJugones گزارش داده نیمار قرار بوده سال گذشته روی جلد بازی فیفا قرار گیرد اما به دلیل شایعات و اخبار پرحاشیه‌ای که از او  (مسئله تجاوز) منتشر شد ادن هازارد روی جلد بازی قرار گرفت. البته این بازیکن و شرکت EA به توافق رسیدند تا این بازیکن روی جلد بازی فیفا 21 قرار گیرد.

این رونمایی به طور رسمی هنوز رخ نداده و به دلیل شیوع کرونا هنوز تاریخ دقیقی هم برای آن اعلام نشده است اما ممکن است به یک دلیل هم این مسئله صورت نگیرد. اگر نیمار به بارسلونا برود این قرارداد منتفی خواهد شد زیرا کمپانی KONAMI که بازی PES را تولید می‌کند قراردادی انحصاری و ویژه با بارسلونا دارد و در این صورت نیمار حق ندارد روی جلد بازی فیفا قرار گیرد. در این صورت امباپه به عنوان جانشین نیمار روی جلد بازی فیفا قرار خواهد گرفت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала