Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق بایرن برای تمدید موقت قرارداد قرضی کوتینیو

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بعد از اینکه باشگاه باریرن مونیخ طبق توافق با بارسلونا برای تمدید قرارداد قرضی فیلیپه کوتینیو به توافق رسید، می تواند در مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا برای بایرن مونیخ بازی کند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد اصلی ستاره سابق لیورپول با قهرمانان اخیراً تاج‌گذاری شده آلمان قرار بود در تاریخ 30 جون به پایان برسد اما این باشگاه در پی بحران ویروس کرونا طبق گزارش اسکای آلمان، حالا موفق شده است دو ماه دیگر قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

آنها هنوز انتخاب خود را برای کوتینیو در معامله دائمی کردن قرارداد قرضی نکرده اند و بعید است که این کار را انجام دهند.

کوتینیو از زمان بازگشت فوتبال، در حالی که از جراحات ناشی از مصدومیت مچ پا بهبود پیدا کرده، برای بایرن در هیچ دیدار حضور پیدا نکرده است، اما او اکنون دوباره در تمرینات کامل مقابل دو بازی پایانی فصل بوندسلیگا قرار دارد، با این باشگاه در روز سه شنبه این عنوان را به دست آورد. .

وی سپس در آگوست که توسط یوفا در روز پنج شنبه اعلام شد، می تواند در مرحله نهایی بازسازی شده لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

آینده بلند مدت ستاره برزیلی هنوز ناشناخته است، با این که اخیراً نماینده وی کیا جورابچیان ادعا کرد که او خوشحال خواهد شد که به لیگ برتر برگردد، جایی که وی قبل از انتقال 142 میلیون پوندی در جنوری 2018 برای لیورپول 5 سال بازی کرد.

جورابچیان به اسکای اسپورتس گفت: "لیگ برتر چیزی است که او همیشه از بازی در آن لذت داشته است و دوست داشت بازی کند و احتمالاً دوست دارد که برگردد و بازی کند."

"سوال اینجاست که شرایط مالی همه باشگاه ها، از جمله بارسلونا و کلیه باشگاه های لیگ برتر در پایان بیماری کرونا، چه خواهد بود."

بایرن باید در بازی برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی بازی کند و با پیروزی 3 بر صفر در استمفورد بریج در بازی رفت کار آسانی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала