Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی ناپولی: فوتبال مرا مرد ساخت!

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOگتوزو سرمربی ناپولی
گتوزو سرمربی ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ناپولی قهرمانی تیمش در جام حذفی ایتالیا را حاصل تلاش‌ها و زحمات شاگردانش در ماه‌های اخیر می‌داند.

به گزارش اسپوتینک، گنارو گتوسو، سرمربی تیم فوتبال ناپولی پس از قهرمانی تیمش بازیکنانش را پس از پیروزی مقابل یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا مورد تمجید قرار داد. این نخستین جام قهرمانی گتوسو به عنوان سرمربی است و از آن جهت که او مدت کوتاهی هدایت ناپولی را برعهده داشته ارزشی مضاعف پیدا می‌کند.

ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تاج‌گذاری ناپولی در اُلمپیکو، تقدیم به روح خواهرم
مربی قهرمان کوپا ایتالیا پس از این موفقیت، اظهار داشت:«زندگی و به خصوص فوتبال به من چیزهای زیادی داده است، خیلی بیشتر از چیزهایی که من به فوتبال داده‌ام. فوتبال مرا مرد کرد. در زندگی یک فرد همیشه خانواده و والدین در مهمترین جایگاه قرار دارند. به همین دلیل کنار آمدن با مرگ خواهرم برای من خیلی سخت است. من عاشق فوتبال هستم و می‌دانم که حتی یک ثانیه هم نمی‌توانم بدون آن زندگی کنم.»
گتوسو در ادامه گفت:«وقتی شور و اشتیاق وجود نداشت باشد عصبانی می‌شوم. در دوران حرفه‌ای فوتبالم هیچ حسرتی نداشتم و می‌خواهم بازیکنانم نیز این مساله را را درک کرده و هیچگاه پشیمان نباشند. وقتی کار خود را به درستی انجام دهید، نتیجه زحمات را خواهید دید و هرفردی تلاش می‌کند باید مورد احترام همگان قرار بگیرد

تیم فوتبال ناپولی بامداد پنجشنبه در دیدار پایانی جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا برابر یوونتوس در ضربات پنالتی به برتری رسید و قهرمان شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала