Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نفس راحت بارسا؛ مسی تا 2023 تمدید می‌کند

© REUTERS / Albert GeaLeo Messi
Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی، فوق ستاره بارسلونا به زودی قرارداد با این تیم را تمدید می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «موندودپورتیوو» چاپ کاتالونیا در گزارش امروز خود می‌گوید که لیونل مسی به زودی قراردادش با بارسلونا را تا سال 2023 تمدید خواهد کرد. قرارداد فعلی مسی با بارسا تا سال 2021 اعتبار دارد.

Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
مسی موثرترین بازیکن فوتبال اروپا + عکس

بر اساس این گزارش، بند آزادسازی قرارداد کنونی ابر ستاره آبی‌اناری‌ها با این تیم روز 10 جون منقضی شد. این روزنامه در بخش دیگری از گزارش خود در این خصوص می‌گوید مسی در این تاریخ قراردادش با بارسا را به مدت دو سال دیگر تمدید می‌کند. این نشریه البته متذکر می‌شود با توجه به قدرت و محبوبیتی که مسی در بارسا دارد هیچکس نمی‌تواند مانع از آن شود که او تا زمانی که دلش می‌خواهد در نوکمپ بازی نکند.

مسی درست مثل بزرگان باشگاه، چهره‌هایی مثل پویول، ژاوی و اینیستا همه چیز را از دریچه بارسا می‌بیند و تا هر زمان که مایل باشد می‌تواند در بارسا توپ بزند. این نشریه در پایان گزارش خود در اشاره می‌کند که مسی آخرین روزهای حضور رونالدینیو در بارسا را به یاد دارد و نمی‌خواهد روزی به سرنوشتی مشابه دچار شود.

فوق ستاره به دنبال این است که تا زمانی که با پیراهن بارسا وارد میدان می‌شود، شماره 10 را به تن کرده و بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد و رهبر اصلی تیم در زمین باشد. مدل قرارداد جدید مسی بر اساس قرارداد فعلی او تنظیم خواهد شد. قرارداد به مدت دو سال تمدید شده و تصمیم‌گیری درباره تمدید یا لغو آن در سال 2023 هم به عهده مسی گذاشته خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала