Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هری کین مقابل یونایتد بازی می‌کند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوزه مورینیو سرمربی پیشین منچستریونایتد و فعلی تاتنهام در نشست خبری پیش از دیدار این دو تیم حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، قبل از تقابل تاتنهام برابر منچستریونایتد و پس از سه ماه دوری، ژوزه مورینیو برای اولین بار در نشست مطبوعاتی شرکت و در مورد آخرین وضعیت تیمش اطلاع رسانی کرد که این مصاحبه را به نقل از فوتبال لندن، می خوانید.

 "در مورد لوسلسو نمی دانم که فردا بازی خواهد کرد یا نه. فردا صبح تصمیمش را خواهم گرفت زیرا تازه به تمرینات اضافه شده است. زمان سختی را سپری می کنیم و اگر دستم بود، همین الان چشمم را می بستم تا به ماه جولای برسیم. در مورد دایر، هنوز نمی توانم درک کنم این موضوع بین او و اتحادیه سوژه مطبوعات است. شخصا این موضوع را فراموش کرده ام. هیچ تماس فیزیکی در کار نبود و پرونده این موضوع ساده باید خاتمه یابد. از اینکه هنوز هم این موضوع نقل محافل می شود، واقعا و واقعا تعجب می کنم!"

مورینیو در خصوص فرتونگن
 "یان بازیکن خارق العاده و مردی حرفه ای است. عشق و احترام او برای باشگاه ثابت شده و هیچ شکی بابت این موضوع وجود ندارد. طبیعتا او به تاتنهام متعهد است و فردا بازی خواهد کرد. می خواهیم حداقل تا پایان فصل با هدیگر همکاری کنیم. به فرتونگن اعتماد کامل دارم. "

مصدومیت هری کین
 "هری کین شش ماه می شود که فوتبال بازی نکرده است و الان در تمرینات به شدت فعالیت می کند. می توانم بگویم هیچ مشکلی وجود ندارد و فردا هم بازی خواهد کرد. نمی دانم 90 دقیقه بازی می کند یا نه. هنوز نمی دانم 60، 70 یا 80 دقیقه قرار است بازی کند یا نه؛ فقط بازی فردا می تواند حقیقت را به ما نشان بدهد. هری کین برابر منچستریونایتد بازی خواهد کرد. "

View this post on Instagram

A post shared by TottenhamFamily™ (@tottenham.family) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала