Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امکان حضور رشفورد و پوگبا در جدال با تاتنهام

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سولسشایر سرمربی منچستر یونایتد در نشست خبری پیش از دیدار این تیم در برابر تاتنهام حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، اوله گونار سولسشایر در نشست خبری پیش از تقابل شیاطین سرخ با تاتنهام، در مورد مسائل مختلفی از جمله اقدامات مارکوس رشفورد، مصدومان تیم و قانون 5 تعویض در هر مسابقه صحبت کرده است.

اوله درباره مسابقه مقابل تاتنهام گفت:

"این یک بازی بزرگ مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و این سخت خواهد بود. اما بچه‌ها بسیار خوب تمرین کردند و امیدوارم که شرایط خوبی در بازی داشته باشیم. همه آماده بنظر می‌رسند بنابراین باید منتظر دیدار فردا ماند."

درباره مصدومان تیم برای تقابل با تاتنهام
 "ما دو بازیکن داریم که احتمالا این بازی را از دست خواهند داد: فیل جونز و اکسل توانزبه. عدم حضور آن ها خیلی بد است اما به غیر این دو نفر، دیگر اعضای تیم آماده حضور در این مسابقه هستند. احتمال حضور مارکوس (رشفورد) و پل (پوگبا) در ترکیب وجود دارد ولی آن ها برای مدتی طولانی به دور از میادین فوتبال بوده اند، با این حال آن ها در دسترس هستند و مدت زمان حضور آن ها در بازی فردا را مشاهده خواهیم کرد."

View this post on Instagram

A post shared by pogba_rashford🤩 (@pogba_rashford_) on

View this post on Instagram

A post shared by Manchester United (@manchesterunited) on

سولسشایر درباره اودیون ایگالو و آنجل گومز گفت: " از اینکه اودیون در کنار ما حضور دارد، خوشحالیم. مذاکرات خوبی با باشگاه او داشته ایم و او تاثیر بسیار زیادی در تیم ما داشته است. حضور او در کنار ما خیلی خوشحال کننده است و انتخاب دیگری را به ما در خط حمله می دهد. او گلزن بسیار خوبی است و در داخل و خارج از اتاق رختکن، شخصیت فوق العاده ای دارد. ما به آنجل پیشنهادی برای تمدید دادیم، امیدواریم او بپذیرد و در غیر این صورت آرزوی بهترین‌ها برایش دارم. از نظر من این قرارداد آنقدر دور از دسترس نیست وگرنه آرزوی بهترین‌ها برای او خواهیم داشت."

درباره اقدامات رشفورد برای دانش آموزان نیازمند
 "از نظر من، داشتن مارکوس رشفورد یک افتخار است. کاری که او در طول تعطیلات انجام داد، فوق العاده بود. او می تواند به بسیاری از کودکان کمک کند. او نشان داد که از تجربیات دوران کودکی خود درس گرفته است و می داند که آن (کودکی سخت) چه احساسی دارد. ما به عنوان یک باشگاه به او افتخار می کنیم. او فوتبالیست سطح بالایی است اما یک انسان خارق العاده نیز است. او کاپیتان و رهبر آینده منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس است. ما به او و خانواده اش افتخار می کنیم. به عنوان سرمربی رشفورد، دنبال کردن کارهای رشفورد در طول تعطیلات فوق العاده بود و ما نخست وزیر را مجبور کردیم تا نظر خود را نسبت به کارهایی که طی چند ماه گذشته انجام داده است، عوض کند. مارکوس انسان بسیار بسیار بزرگی است. او از تجربیات دوران کودکی خود استفاده کرد و زندگی کودکان زیادی را تغییر داد. او اکنون نیز کاپیتان باشگاه ما است و همیشه در حال اثبات خصوصیات انسانی خود به عنوان یک بازیکن است."

آیا رشفورد محبوب ترین فرد در انگلستان است؟
 "بله، کاری که مارکوس به همراه خانواده اش و با شخصیتی که دارد، انجام داده فوق العاده بوده است. مارکوس همیشه انسان بزرگی بوده است. هنگامی که او وارد آکادمی ما شد، باشگاه در همان ابتدا استعداد او را تشخیص داد و به او فرصت هایی داد اما قبل از اینکه شما قدم در این راه بزرگ بگذارید، باید یک انسان باشید. او زندگی بسیاری از کودکان را در این تابستان تغییر داد که چنین چیزی مهم تر از تمامی مسابقاتی است که او قرار است در آن ها بازی کند. من امیدوارم او بتواند هر دو کار خود (انجام امور خیریه و بازی کردن) را به خوبی انجام دهد و اکنون نیز در حال انجام هر دوی این کارها است."

نقش فوتبال در تحولات جامعه
 "اکنون فکر می کنم که این بار بالاخره اوضاع در حال تغییر است و مبارزه با نژادپرستی، سال ها است که در دستور کار دولت ها قرار دارد. ما چند مورد از نژادپرستی را طی دوره های مختلف تجربه کرده ایم و درباره آن صحبت کرده ایم. شاید این معضل فراموش شده باشد اما امیدوارم این بار رهبران کشورها، تصمیم گیران و مردم بیشتری تحت تاثیر این مسائل قرار گرفته باشند و همه ما از اقداماتی که علیه نژادپرستی انجام می شود، حمایت می کنیم."

دستاورهای رشفورد با توجه به جوان بودن او
 "قطعا من در 22 سالگی در جایگاهی نبودم که بخواهم چنین تغییراتی را انجام دهم. من فکر نمی کنم که مارکوس به جز کمک به مردم و کودکان، به فکر مسائل سیاسی و یا هر چیز دیگری باشد. او از اعماق وجودش خودش می داند که موفق شده تا زندگی این کودکان را تغییر دهد و این باعث می شود تا او به خودش به عنوان یک الگو در جامعه، حس خوبی داشته باشد. او بازیکن سطح بالایی است که با روش خوبی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر می توانید تا با استفاده از چهره (معروف) خود باعث بهتر شدن برخی از مسائل شوید، پس چرا نباید چنین کاری را انجام دهید؟"

درباره زانو زدن بازیکنان پیش از شروع بازی ها
 "این (مرگ جورج فلوید) یک رویداد در تاریخ بوده است که دیدگاه مردم را تغییر داده است و اکنون همه ما می دانیم که چنین چیزی (نژادپرستی) نباید در سال 2020 رخ دهد. بنابراین همه ما بازیکنان و تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس در مقابل نژادپرستان خواهیم ایستاد و می گوییم: "دیگر کافی است." چنین چیزی خوب است و من انتظار ندارم که ما کار متفاوتی را نسبت به دیگر تیم ها انجام دهیم."

درباره قانون 5 تعویض در بازی ها
 "این به بازی ها بستگی دارد. از نظر من 3 تعویض در هر بازی تعداد مناسبی است و احتمالا باید از هر 5 تعویض خود استفاده کنیم زیرا باید پس از مدت ها دوری از فوتبال، از بازیکنان خود مراقبت کنیم. لیگ برتر انگلیس بسیار فشرده و سخت است و ما باید مستقیما وارد فصل بعدی شویم. این قانون، گزینه خوبی برای ما است تا دیگر متحمل مصدومیت های غیر ضروری در بازی ها نشویم. ما باید مراقب بازیکنان باشیم و از آن ها مراقبت کنیم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала