واکنش ترامپ به انتشار کتاب بولتون: او احمق شیطانی است

© Sputnikبولتون
بولتون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ در واکنش به انتشار کتاب جان بولتون ، مشاور سابق امنیت ملی خود، وی را "احمق شیطانی که فقط می خواست جنگ کند".

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس ایالات متحده امریکا در صفحه در توییتر خود نگاشته است: "کتاب بولتون، که تحلیل های وحشتناکی بر روی آن انجام شده است، تلفیقی از دروغ ها و داستان های ساختگی برای بد جلوه دادن من است. بسیاری از اظهارات مضحک که او به من نسبت می دهد هرگز انجام نشده است، این فقط داستان است".

گفتنی است، بولتون در کتاب خود فاش کرده است که رئیس دولت امریکا نمی دانسته که فنلند بخشی از روسیه است یا خیر و حتی نمی داند انگلستان یک قدرت هسته ای است. کاخ سفید بارها اظهار داشته است که این کتاب دارای صحت زیادی نیست و همچنین حاوی اطلاعات طبقه بندی شده است.

وزارت دادگستری ایالات متحده از بولتون در رابطه با انتشار آتی خاطرات خود شکایت کرده است. مقامات امریکایی گفتند كه این كتاب اطلاعات طبقه بندی شده را فاش كرده و خواستار ممنوعیت انتشار آثار بولتون است. شورای امنیت ملی کاخ سفید همچنین اظهار داشت که این نسخه شامل برگه های خاصی است که شامل اطلاعات طبقه بندی شده ای در رابطه با امنیت ملی است.

ترامپ در سپتامبر سال گذشته بولتون را از وظیفه اش سبک دوش ساخت. رئیس جمهور امریکا این مسئله را با "اشتباهات جدی" مرتكب شده توسط این مشاور توضیح داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала