تجلیل مراسم عروسی و شادی در مهمانخانه فضائی

© Photo / Press service of the MORTON Group of Companiesتجلیل مراسم عروسی و شادی در مهمانخانه فضائی
تجلیل مراسم عروسی و شادی در مهمانخانه فضائی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبعد می توانیم محافل عروسی یا خوشی خود را در فضا برگزار نمایم.

به گزارش اسپوتنیک، چنین به نظر می رسد که دوران سفر بالون به زودی بر می گردد! استارت آپ جدید Space Perspective قصد دارد یک بالون فضایی برای سیاحین فرازمینی ایجاد کند. این بالون به بیش از 30 کیلومتر ارتفاع خواهد گرفت که در کابین سر بسته آن تشناب و بار از مشروبات وجود دارد.

Крупнейший в мире радиотелескоп FAST в Китае  - اسپوتنیک افغانستان
چین با بزرگترین تلسکوپ خود به دنبال موجودات فضایی می‌رود

می توان گفت که سفینه نپتون- سفینه فضایی است که برای 8 مسافر قرار است 6 ساعت پرواز را تأمین کند. این"بالون" با سرعتی از 19 کیلومتر در ساعت به ارتفاع حدود 30 - 40 کیلومتر ارتفاع می گرد. قرار است نخستین پروازهای آزمایشی آن در سال 2021 تنظیم شود. و اولین "پروازها" با مسافران طی سه و نیم سال آینده پیش بینی می شود.

سوال اصلی مسافران این است که هزینه آن چقدر است؟ تاکنون این شرکت قیمت آنرا تعیین نکرده است، اما به احتمال زیاد هزینه اولیه حدود 125000 دالر خواهد بود. این بسیار ارزان تر از آن است که Virgin Galactic  مطرح کرده است.

سؤالی دیگر که ممکن است مورد توجه سیاحین فضایی باشد: آیا می توانم بی وزن باشیم؟ و در اینجا، متاسفانه (یا ، شاید ، خوشبختانه) ، پاسخ نه. سفینه فضایی نپتون بالاتر از 99% جو زمین خواهد بود ، اما بی وزنی را نمی توان در این ارتفاع احساس کرد. مسافران تا 2 ساعت فرصت دارند و در طی آن می توانند از منظره سیاره بومی خود لذت ببرند.

تصویر نادر از سقوط یک شهاب سنگ همه را شگفت زده کرد + عکس - اسپوتنیک افغانستان
تصویر نادر از یک پدیده فضایی همه را شگفت زده کرد+ عکس

اما این همه چیز نیست. Taber McCallum ، یکی از بنیانگذاران این پروژه ، می گوید که می توان ترتیب تعطیلات را روی "بالون" ترتیب داد! "یکی از موارد شگفت انگیز در طراحی که ما قادر به توسعه آن هستیم ، امکان میزبانی از رویدادهایی مانند عروسی ، مهمانی های است."

گفته می شود: "وقتی مردم را به لبه فضا می فرستیم ، می خواهیم که آنها با دیدن زمین از مدار آنچه فضانوردان درباره آن صحبت می کنند واقعاً حس کنند. اما ما همچنین می خواهیم که این کار به راحتی و با قیمت مناسب انجام شود. "

سازندگان این پروژه همچنین اطمینان داده اند که سیستم های ارتباطی در کپسول ایجاد می شود تا افراد بتوانند با دوستان خود از زمین ارتباط برقرار کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала