Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری جایگاهش را در یوونتوس از دست داده است

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو- ساری
رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری در ایتالیا میگویند ساری سرمربی یوونتوس پس از شکست تیمش برابر ناپولی و از دست دادن جام حذفی، جایگاهش در باشگاه از دست داده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا میگوید هواداران یوونتوس پس از شکست این تیم در جام حذفی برابر ناپولی به شدت از وضعیت تیم شان ناراضی هستند.

پنجشنبه شب یوونتوس در شبی که نمایش خوبی نداشت مقابل ناپولی در ضربات پنالتی شکست خورد و قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را از دست داد.

این روزنامه با اشاره به فضای به هم ریخته تیم فوتبال یوونتوس پس از شکست برابر ناپولی گفته و میگوید ساری 61 ساله اعتمادش را در میان هواداران و مدیریت باشگاه از دست داده و نگران شغلش در این تیم است.

این در حالیست که ساری به عنوان یک مربی کهنه کار در فوتبال ایتالیا، تا کنون نتوانسته در کشورش صاحب جام شود و رسانه ها نیز از سبک بازی تیم او همواره انتقاد کرده اند.

تیم فوتبال یوونتوس که با اختلاف اندکی صدرجدول سری آ را در اختیار دارد، باید رقابت سختی با لاتزیو و اینتر برای قهرمانی اسکودتو در پیش بگیرد.

این تیم همچنین بازی برگشت یک هشتم لیگ قهرمانان مقابل لیون را در پیش دارد که دیدار رفت را با یک گل در فرانسه شکست خورده است.

به نظر میرسد در صورتی که یک جام دیگر برای یووه از دست برود، بیانکونری به همکاری با ساری پایان دهد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала