Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچز فصل بعد هم در اینتر میماند؟

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOInter Milan's Alexis Sanchez in action with Cagliari's Paolo Farago
Inter Milan's Alexis Sanchez in action with Cagliari's Paolo Farago - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق ادعای یک منبع معتبر اینتر به دنبال تمدید قرارداد قرضی سانچز از منچستریونایتد برای یک فصل دیگر است.

به گزارش اسپوتنیک، اینتر میلان به دنبال تمدید قرارداد قرضی مهاجم چیلیایی و کم‌فروغ منچستریونایتد را دارد.این بازیکن که از ماه آگوست در سن سیرو و در اینترمیلان حضور دارد، انتظار می‌رود که تمدید قرارداد کوتاه مدت را امضا کند تا بتواند بازی های باقیمانده اینتردر رقابت‌های سری آ به پایان برساند.

علاوه بر این اساس گزارش اسکای ایتالیا اینتر علاقه دارد قرارداد قرضی الکسیس را تا پایان فصل 2020/21 تمدید ‌کند، این در حالیست که بخش قابل توجهی از حقوق 400 هزار پوندی این بازیکن را در هفته منچستریونایتد می‌پردازد و احتمالاً اگر اجازه دهد که سانچز یک سال دیگر در اینتر بماند، تقاضای کاهش دستمزد را خواهد کرد.

یبه نظر می‌رسید که شیاطین سرخ تابستان امسال سانچز را برگردند و این احتمال نیز احتمال دارد که اینتر قرارداد قرضی او را برای یک سال دیگر تمدید کند، همچنین غیرممکن به نظر می رسد که سانچز تن کاهش دستمزد خود بدهد.

View this post on Instagram

A post shared by Interisti (@intermilanmerch.id) on

مطمئنا بدست آوردن هر نوع هزینه نقل و انتقالات از فروش سانچز برای منچستریونایتد غیر محتمل است زیرا این بازیکن در بازار نقل و انتقالات مشتریان جدی ندارد اینتر به دنبال این است که در فصل بعد نیز تیم خود را تقویت کند بازیکنی مثل سانچز را در ترکیب تیم خود نگه‌دارد .

مدیر ورزشی اینتر، پیرو آوزلیو ماه گذشته گفت: "ما می خواهیم همه، الکسیس سانچز را نگه داریم. ما در ماه های آینده روی او حساب می کنیم."

وی مدتی مصدوم بود اما قبل از این در بازی های اینتر در مقابل بارسلونا و سامپدوریا بازی کرده بود.

وی ادامه داد: "من بهترین فُرم سانچز را در اودینزه و آرسنال دیدم. او وقت زیادی نگذاشته است، اما او اکنون این شانس را دارد که ارزش خود را نشان دهد و سپس ما درباره او تصمیمی می گیریم."

الکسیس سانچز در 16 بازی فصل جاری برای اینتر موفق به زدن یک گل شده است و بخش زیادی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала