Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم رئال مادرید ساز جدایی کوک کرد؛ تقاضای یوویچ برای رفتن به میلان

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر یوویچ
یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید بعد از سپری کردن یک فصل ناامید کننده آماده انتقال به میلان در فصل تابستان است

به گزارش اسپوتنیک، لوکا یوویچ که تابستان پیش از اینتراخت فرانکفورت راهی رئال مادرید شد عملکردی فاجعه‌بار را به ثبت رسانده و خواهان انتقال به سری‌آ است. رئال مادرید از دست مصدومیت های متوالی و البته حواشی فراوان لوکا یوویچ به ستوه آمده و مشکلی با فروش این مهاجم 22 ساله به میلان ندارد.

یوویچ رسما کهکشانی شد. - اسپوتنیک افغانستان
یوویچ تنها غایب رئال در تمرینات

 لوکا یوویچ در حال حاضر دچار آسیب دیدگی شده و بعید است که این بازیکن صربستانی بتواند دوباره در این فصل بازی کند. این بازیکن رئال که در بوندس لیگا خوش درخشید و در لیگ اروپا به نیمه نهایی رسید یکی از ستاره‌های بی چون و چرای فصل گذشته بود که زیدان برای خریدش 54 میلیون پوند پرداخت.

اما او اصلا نتوانست در ترکیب مادرید جا بیفتد و اکنون با بهبودی بازیکنان حتی در این 2 بازی فرصت بازی کردن پیدا نکرده است. یوویچ در مقایسه با وینیسیوس و رودریگو کمتر مورد توجه قرار گرفته است و می‌خواهد برای بیشتر بازی کردن به میلان ایتالیا برود. این قرارداد البته 2 ساله و قرضی بوده و یوویچ می‌خواهد در کنار زوج قدیمی خود، آنته ربیچ بازی کند.

حالا و در همین رابطه «اسکای اسپورت» مدعی شده که باشگاه میلان قصد دارد با قرارداد قرضی به مدت دو سال لوکا یوویچ را به خدمت بگیرد. علاوه بر این روسونری قصد دارد، در این قرارداد بند خرید دائمی 35 میلیون یورویی بگنجاند تا در صورت تمایل بعد از دو فصل، به شکل قطعی یوویچ را به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала