Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال بسته‌شدن پروندۀ انتقال مهاجم اینتر به بارسلونا

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش‌ رسانه‌های ایتالیایی، انتقال مارتینز به بارسلونا در آستانه لغو قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل سایت «فوتبال ایتالیا»، سران باشگاه اینترمیلان با قدرت فراوان روی ادامه حضور مارتینز در این باشگاه پافشاری می‌کند و توجهی به شایعات مربوط به پیوستن این بازیکن به بارسلونا ندارد. این مسئله باعث شده تا انتقال مارتینز به بارسلونا در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
ناکامی کونته در حفظ مارتینز؛ مهاجم اینتر در راه بارسا

بارسلونا از چندی پیش به شدت به دنبال مهاجم آرجنتینی اینتر میلان بود اما  هنوز نتوانسته اینتری‌ها را قانع کند . دیمارتزیو خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا در این رابطه گفته:«سران باشگاه اینتر روی مواضع خود پافشاری می‌کند و توجهی به پیشنهادهای بارسلونا ندارد. تا امروز هم مدیران بارسلونا نتوانسته‌اند خواسته‌‌های مدیران نرآتزوری را برآورده کنند تا این انتقال در آستانه لغو قرار گیرد.»

بارسلونا نمی‌خواهد 111 میلیون یورو، حق فسخ مارتینز را بپردازد و پیشنهادش 90 تا 95 میلیون یورو پول به همراه یک بازیکن است. از طرفی دیگر خود مارتینز هم با وجود علاقه به حضور در بارسلونا اما احترام ویژه‌ای برای مدیران اینتر که او را از آرجنتین به اروپا آورده‌اند قائل است و به این ترتیب حتی اگر این انتقال رخ ندهد هم به درخشش خود ادامه خواهد داد.

مارتینز، سال 2018 با مبلغ 20 میلیون یورو از ریسینگ کلاب آرحنتین به اینتر پیوست و قراردادش با این تیم تا سال 2023 اعتبار دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала