Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام – یونایتد؛ آقای خاص برای انتقام می آید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه تاتنهام
ورزشگاه تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد و تاتنهام یکی از مهمترین بازیهای هفته لیگ برتر انگلستان پس از مدت ها تعطیلی را برگزار می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک ، تیم های تاتنهام و منچستریونایتد پس از مدت‌ها تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر انگلستان به دلیل بیماری ویروسی کرونا با بازی حساس و مسابقه‌ای به سبک لیگ برتر برای جنگیدن برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا با هم دیدار می‌کنند.

 لیگ برتر فوتبال انگلستان برگشته است و جمعه شب شاهد درگیری و جدال دو تیمی هستیم که فصل آینده برای صعود به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند، مدت زمان طولانی است که منچستر یونایتد اولین شکست ژوزه مورینیو در تاتنهام را تحمیل کرد سرمربی پرتگالی پیش از این هرگز در اواسط فصل باشگاهی شکست نخورده بود و منچستریونایتد برای اولین بار توانست این اتفاق را رقم بزند.

هر دو تیم به دنبال قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر رقابت‌های لیگ برتر برای صعود به فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا هستند .

 در رقابت‌های باقی‌مانده لیگ برتر تاتنهام می تواند روی بازگشت هری کین و سون که از مصدومیت‌های طولانی مدت بهبود یافتند، حساب کند. مورینیو در تاتنهام پیش از این مهاجم شماره ۹ سنتی را در ترکیب خود نداشت و صعود به لیگ قهرمانان اروپا هنوز برای اسپرز در دسترس است و با وجود بحران مالی که ویروس کرونا در بین باشگاه های فوتبال به وجود آورده به نظر می‌رسد که تاتنهام برای تقویت خود نزدیک به 200 میلیون پوند هزینه خواهد کرد.

 اوضاع قبل از تعطیلی رقابت‌ها در الترافورد مثبت بود، یونایتد با 11 بازی بدون شکست عملکرد خیره کننده را در رقابت‌های لیگ برتر در اختیار داشت، آنها در دو دیدار رفت و برگشت موفق به شکست منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلستان شدند و از زمان خرید برونو فرناندس در ماه جنوری به نظر می‌رسد که یک بازیکن کلیدی در خط میانی را نیز به خود اضافه کرد‌ه‌اند.

 در سمت مقابل خط دفاعی متزلزل تاتنهام، منچستریونایتد در 6 بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها فقط یک گل دریافت کرده است، در حال حاضر منچستر در صورت تایید ممنوعیت اروپایی منچسترسیتی تیم پنجم است و با وجود این مسئله عدم حضور منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل بعد منچستریونایتد به صورت مستقیم به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با همین شرایط صعود خواهد کرد.

مارکوس راشفورد در اوقات قرنطینه اقدامات قابل ستایشی را انجام داد و اقدام به جمع آوری بیش از 20 میلیون پوند برای تهیه ۳ میلیون وعده غذایی برای کودکان بی بضاعت انگلستان کرد، وی به دوت انگلستان فشار آورد تا وعده های غذایی رایگان در مکتب را در تمام تعطیلات تابستان فراهم کند، پس از مدتی طولانی وی به ترکیب یونایتد برخواهد گشت و باید در تمرینات به اندازه کافی عملکرد مناسبی داشته باشد تا بتواند روز جمعه در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

 پترکیب احتمالی تاتنهام:  تنها کین و سون از مدت‌ها به ترکیب تاتنهام برنگشتند بلکه موسی سیسوکو و استیون برخواین نیز به اندازه کافی در شرایط مناسب و ایده آل برای دیدار با منچستریونایتد قرار ندارد. تانگانگا قبل از تعطیلی رقابت ها وقتی که وارد تیم اصلی تاتنهام شده بود و این مسئله دوباره ممکن است مورد توجه قرار بگیرد و مورینیو فرصت دیگر به این بازیکن بدهد. پس از انتشار فیلم توهین آمیز درباره ویروس کرونا توسط دله الی در رسانه‌های اجتماعی یک دیدار از همراهی خروس‌ها محروم شد.

برونو فرناندس و پوگبا ممکن است که هر دو در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار گیرند، در همین حال پوگبا در سال 2020 بازی آنچنانی برای منچستر یونایتد انجام نداده و پس از بازگشت از مصدومیت و آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا به نظر می رسد که در شرایط مناسب قرار ندارد، تمدید قرارداد ادیون ایگالو تنها نگرانی منچستر یونایتد به نظر می‌رسید که به سفر به شمال لندن و بازی با تاتنهام برسد.

پیش‌بینی ها به این صورت است که منچستریونایتد با پیروزی راحت از این دیدار عبور کند اما سه ماه دوری از فوتبال شرایط متفاوتی را برای هر تیمی را ممکن است رقم بزند، هر دو تیم با بازگشت بازیکنان کلیدی خود تقویت خواهند شد و بازی باقیمانده نیز می‌تواند از این بازیکنان کلیدی استفاده کنند بازگشت هری کین و سون هیونگ مین در تقویت خط حمله تاتنهام مفید است اما تصور اینکه موینیو بتواند دفاع نه چندان قدرتمند تاتنهام را به را به حالت ثابت و استحکام برساند و از قدرت خط آتش و حمله یونایتد را برای استفاده از این ضعف بزرگ تاتنهام کم‌ کند سخت به نظر می‌رسد این بازی می تواند گل های زیادی داشته باشد اما چیزی که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند پیروزی ۳ بر ۲ یونایتد در مقابل تاتنهام است .

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала