Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوری شش هفته‌ای برای هافبک آلمانی یوونتوس

© AFP 2023 / Filippo Monteforte Cristiano Ronaldo und Sami Khedira (25. August 2018)
Cristiano Ronaldo und Sami Khedira (25. August 2018) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
    سامی خدیرا به دلیل مصدومیت تاندون نمی تواند تا 6 هفته تیمش را همراهی کند.

به گزارش اسپوتنیک، سامی خدیرا، هافبک یوونتوس ممکن است به دلیل آسیب دیدگی تاندون تا 6 هفته نتواند تیمش را همراهی کند و به این ترتیب دیدارهای حساس تیمش را در سری‌آ از دست خواهد داد.

Cristiano Ronaldo und Sami Khedira (25. August 2018) - اسپوتنیک افغانستان
خدیرا: هیچ دلیلی برای ترک یووه ندارم، کنار بهترین بازیکن جهان بازی می‌کنم

باشگاه یوونتوس به طور رسمی از مصدومیت الکس ساندرو و سامی خدیرا در بازی فینال کوپا ایتالیا خبر داد. تمامی بازیکنان به غیر از این 2 تن، روز گذشته در تمرینات باشگاه یووه حاضر شدند. باشگاه تورینی پیش از این مصدومیت بازیکن آلمانی 33 ساله خود را اعلام کرده بود ولی میزان دوری او از فوتبال مشخص نبود.

همچنین الکس ساندرو مدافع یوونتوس نیز مصدوم جدید این تیم است که نمی تواند تا 3هفته بیانکونری را همراهی کند. مشکل ساندرو از ناحیه لیگامن بوده و به نقل از اسکای ایتالیا 20 روز بهبود آسیب دیدگی وی طول خواهد کشید. خدیرا در این فصل 18 بازی برای یوونتوس انجام داد و با یک پاس گل کارش را پیش برد.

قرارداد این هافبک جنگنده با یوونتوس تا تابستان 2021 با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر است. این در حالی است که ساندرو 33 بازی و 4 پاس گل در این فصل داشته است و قرارداد بازیکن 29 ساله برازیلی نیز تا تابستان 2023 معتبر است. یوونتوس با کسب 63 امتیاز از 26 بازی در رده نخست جدول رده بندی سری آ قرار دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала