Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوویچ و میلان نزدیک‌تر از همیشه

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر یوویچ
یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه کاتالانی مدعی شده است، لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال با قراردادی قرضی به آ.ث میلان خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا یوویچ مهاجم صربستانی، از زمان انتقال 54 میلیون پوندی در تابستان گذشته، فقط 4 بازی لالیگا را زیر نظر زین‌الدین زیدان آغاز کرده است و دو بار هم گلزنی کرده است، وی در دستور مربی‌گری زیدان نیز پشت سر ماریانو دیاز قرار دارد.

در حالی که گزارش‌ها در ماه گذشته حاکی از ناامیدی وی برای اثبات ارزشش در رئال بود  ادعاهای تازه ای وجود دارد مبنی بر اینکه او اکنون حاضر است به انتقال به تیم دیگری فکر کند.

یوویچ می تواند در یک قرارداد قرضی دو ساله به میلان منتقل شود زیرا او قصد دارد دوران ورزشی خود را دوباره احیا کند.

موندو دیپورتیوو خبر می دهد که وی علاقه دارد به سن سیرو نقل مکان کند و با آنت ربیچ، هم‌تیمی پیشین در اینتراخت فرانکفورت، مجدداً همراه شود.

View this post on Instagram

A post shared by Dynamo | 🇮🇹 (@dynamo_dzn) on

ژوویچ در حالی در کنار ربیچ در فصل 2018-19 بازی کرد، 27 گل برای فرانکفورت به ثمر رساند، از جمله 10 گل مهم در لیگ اروپا، که او را در رادار تیم های برتر اروپا قرار داد.

وی از آن زمان تلاش کرده تا کریم بنزما را از خط ترکیب اصلی رئال خارج کند، این مهاجم فرانسوی پنجشنبه شب مقابل والنسیا عملکردی درخشان داشت.

بنزما در آن برد 3-0 خوب بازی کرد و به تیم تحت هدایت زیدان کمک کرد تا بارسلونا را در صدر جدول همچنان تعقیب کند. در این روند، او از فرنس پوشکاش پیشی گرفت تا یكی از 5 گلزن برتر رئال در تمام دوران باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала