Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ برتر روسیه؛ جوانان روستوف به جای تیم اول 10-1 باختند اما رکورد زدند

© Sputnik / Артур Лебедев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال روستوف Футбол. РПЛ. Матч "Сочи" - "Ростов"
تیم فوتبال روستوف  Футбол. РПЛ. Матч Сочи - Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال روستوف با نتیجه 10-1 برابر حریفش "سوچی" تن به شکست خورد و رکورد جالب پس از قرنطین را به ثبت رساند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که تیم اول روستوف در قرنطینه است اما تیم جوانان این تیم ‌مجبور به بازی شد و در نهایت برابر حرفش سوچی تن به شکست 10-1 داد.

پس از آنکه تست کرونای 6 بازیکن تیم اول روستوف مثبت تشخیص شد سرمربی این تیم مجبور شد بازیکنان جوان خود را به میدان بفرستد.

جوانان روستوف خیلی وب شروع کردند و 1-0 پیش افتادند اما خیلی زود آنها 9 گل عقب افتادند.

با وجود شکست وحشتناک ولی دنیس پوپوف دروازه‌بان 17 ساله روستوف روزی سختی را پشت سر گذاشت که طی آن 15 ضربه باور نکردنی از جمله یک پنالتی را دفع کرد و رکورد لیگ روسیه برای بیشترین پس انداز در یک مسابقه را شکست و جایزه مرد زمین را از آن خود کرد.

 

این باشگاه بعداً برای توجیه این شکست بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است:

"بسیاری از هواداران باشگاه ما که به زبان روسی صحبت نمی‌کنند واقعاً نمی‌توانند درک کنند که چگونه بازی امروز با نتیجه 10-1 به پایان رسید. ما می‌خواهیم توضیح دهیم. شش بازیکن باشگاه ما به کرونا ویروس آلوده شده‌اند و بنابراین کل تیم باید قرنطینه می‌شد. باشگاه فوتبال سوچی پیشنهاد ما را برای به تعویق انداختن مسابقه رد کرد و به همین دلیل است که این بازیکنان جوان 16-19 ساله مجبور به بازی در این مسابقه شدند. با این حال این نمره به احتمال زیاد ناامید کننده بود اما ما می‌خواهیم شما در سمت روشن بمانید"

در این بیانیه همچنان به درخشش باورنکردنی "پوپوف" و نیز به مهاجم 17 ساله آنها "رومان رومانوف" اشاره شد که تنها گل خود در این مسابقه را به ثمر رساند و جوانترین بازیکنی شد که در تاریخ این باشگاه گلزنی می‌کرد.

"اول از همه - دروازه بان 17 ساله ما ، دنیس پوپوف ، 15 (!!!) نفسگیر نفس گیر کرد (از جمله یک پنالتی) که یک رکورد جدید لیگ برتر روسیه است، دنیس امروز کل نمایش را به سرقت بُرد و جایزه مرد شایسته خود را از بازی گرفت. نقطه برجسته دیگر قطعاً اولین گل ما بود، رومن رومانوف 17 ساله یک گل باورنکردنی به ثمر رساند و جوانترین فردی بود که در تاریخ باشگاه ما و همچنین سه نفر برتر تاریخ RPL گل‌زنی می‌کرد. (رومانوف همچنین در بین سه گلزن برتر جوان تاریخ لیگ های روسیه است.) از همه هواداران باشگاه ما در سراسر جهان تشکر می‌کنیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала