بخشودگی درباره پرداخت هزینه برق 350 هزار خانواده در کار نیست

© شرکت برق افغانستانبخشودگی درباره پرداخت هزینه برق 350 هزار خانواده در کار نیست
بخشودگی درباره پرداخت هزینه برق 350 هزار خانواده در کار نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت توزیع برق افغانستان (برشنا) از شهروندان کابل خواست تا هزینه برق خود را هرچه زودتر پرداخت کنند. 
حدود 200 میلیون افغانی پول صرفیه آب و برق کابلیان معاف گردید - اسپوتنیک افغانستان
حدود 200 میلیون افغانی پول صرفیه آب و برق کابلیان معاف گردید

به گزارش اسپوتنیک، شرکت برق افغانستان برشنا می‌گوید، که تا اکنون هیچ مدرکی را مبنی بر پرداخت هزینه برق حدود ۳۵۰ هزار مشترک از سوی کمیته مبارزه با کرونا دریافت نکرده است.
وحیدالله توحیدی سخنگوی برشنا گفته است، که همه خانواده‌های شهر کابل موظف به پرداخت هزینه برق مصرفی برای در دو ماه حمل و ثور هستند.
 توحیدی بیان کرد، که تا نرسیدن این سند از طرف کمیته مجادله با کرونا، مردم مکلف به پرداخت هزینه برق‌شان هستند.
او گفت، تا زمانی که این پول به حساب شرکت برشنا واریز نشده مردم مجبور هستند که هزینه برق مصرفی خود را بپردازند، کسانی از پرداخت عفو هستند که روی قبض برق‌شان مهر معافیت خورده باشد، سایر مشترکین مکلف به پرداخت مصرف برق‌شان هستند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این محمد یعقوب حیدری، والی کابل روز هشتم جوزا در یک نشست خبری گفته بود که بیش از 350 هزار خانواده در شهر کابل از پرداخت پول یک دوره‌ میترخوانی بل برق و آب آشامیدنی معاف می‌شوند.
حیدری گفته بود، که پول صرفیه‌ برق و آب این شمار خانواده‌ها از سوی کمیته‌ اضطرار مبارزه با ویروس کرونا پرداخت می‌شود که این معافیت شامل خانواده‌هایی می‌شوند که مصارف برق و آب‌شان در یک دوره‌ی میترخوانی تا یک، یک هزار افغانی می‌رسد.

یادآوری می کنیم، که با وجود مصرف میلیون ها دالر برای تولید برق در افغانستان هنوز این کشور از کشورهای همسایه برق وارد می کند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала