Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جرارد پیکه به سود رئال رأی داد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه مدافع بارسلونا پس از تساوی تیمش در برابر سویا، در مورد صدرنشینی رئال مادرید در هفته جدید نظر مثبت داد.

به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه مدافع بارسلونا می‌گوید که اگر تیمش عنوان قهرمانی لالیگا را می‌خواهد باید بهتر شود زیرا پس از تساوی بدون گل برابر سویا، رئال مادرید شانس صدرنشینی در جدول رده بندی را دارد.

پیکه پس از بازی گفت: "دیدن چگونگی مسابقات که تا کنون به پایان رسیده و پیروزی در این لیگ برای ما بسیار دشوار خواهد بود. این قرعه کشی ما را در موقعیتی قرار می‌دهد که دیگر به خودمان وابسته نباشیم و تصور اینکه رئال مادرید امتیاز از دست بدهد سخت است اما ما هنوز هم همه چیز را برای برنده شدن انجام خواهیم داد."

رئال ​​با سه امتیاز و یک بازی کمتر بارسا تعقیب می‌کند و اگر یکشنبه رئال سوسیداد را مغلوب کند به دلیل پیروزی در بازی رو در رو کاتالان‌ها را از صدر جدول رده بندی کنار خواهد زد.

تیم زین الدین زیدان روز پنجشنبه با نتیجه 3-0 والنسیا را شکست داد و در اولین بازی هم مقابل ایبار 3-1 به پیروزی رسیده بود و این در حالیست که توقف سه ماهه فوتبال هم سبب شده تا ادن هازارد و مارکو آسنسیو از مصدومیت برگردند که همین امر سبب تقویت بیشتر رئال شده است.

بارسا در بازگشت ابتدا رئال مایورکا را شکست داد و سپس با نتیجه 2-0 لگانس را برد هرچند که در هر دو بازی گاهی اوقات کم تحرک به نظر می‌رسید.

پیکه پس از بازی با سویا گفت که آنها سزاوار پیروزی بودند: "این یک بازی بسیار رقابتی بود و ما بازی بدی نداشتیم اما این احساس می‌شود مثل دو امتیاز کاهش یافته زیرا ما شانس بیشتری نسبت به آنها داشتیم و آنها تا آخر خسته به نظر می‌رسیدند. اما آنها در لیگ سوم و یک تیم برتر هستند بنابراین نباید متعجب شویم که این مشکل بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала