ولایت سرپل با سه والی البته بدون والی طالبان

© Sputnikولایت سرپل با سه والی البته بدون والی طالبان
ولایت سرپل با سه والی البته بدون والی طالبان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام های محلی سرپل می گویند از چند روز بدین سو شخصی خود را والی سرپل معرفی کرده است. 
سرپل - اسپوتنیک افغانستان
اخراج والی حکومت / ثبات و همگرایی برای سرپل والی جدید تعیین کرد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، مقام های محلی سرپل می گویند، شخصی که از سه روز بدین سو خود را در شبکه های اجتماعی به حیث والی سرپل معرفی کرده بود، صبح امروز به این ولایت آمده و در بازداشت امنیت ملی به سر می برد. عبدالقادر آشنا، والی سرپل می گوید:"این شخص خلل دماغی دارد".

 با آنکه ولایت سرپل در حال حاضر به جز والی طالبان شاهد حضور دو والی یکی از طرف اشرف غنی و دیگری از طرف عبدالله می باشد، در این اواخر شخصی بنام ولی محمد بشردوست خودش را به حیث والی جدید سرپل در فضای مجازی و صفحات اجتماعی معرفی کرده بود.

عبدالقادر آشنا؛ والی سرپل، امروز شنبه(31 جوزا) گفت: صبح امروز یک پسر جوان با سه فرد مسلح به سرپل آمده بودند و بالا پایین می گشتند و خودش را والی سرپل می خواندند که از سوی امنیت ملی بازداشت و تحت تحقیق به سر می برد.

آشنا می گوید: این شخص خلل دماغی دارد که چنین ادعا کرده است.

به گفته آشنا فعلا او به کارش در ریاست معادن سرپل منحیث والی سرپل ادامه می دهد.

در کنار این محمد نور رحمانی، والی داکتر عبدالله عبدالله نیز در مقام ولایت سرپل حضور دارد.
مل پاسوال غلام جیلانی ابوبکر فرمانده پولیس ولایت سرپل می گوید: ولی محمد بشر دوست گفته است که والی رسمی نیست، بلکه طرح والی شدن را دارد، و این موضوع را  تنها از طریق صفحات فسبوک به نشر رسانده و فرمان و مکتوب در این مورد ندارد.

او اضافه کرد، که  آقای بشردوست را با چند تن محافظ که از اقاربش در سرپل می باشند را بازداشت کرده و در قید امنیت ملی بسر می برند و اینکه همراه بشردوست چگونه برخورد صورت می گیرد مربوط امنیت ملی است.

این در حالیست، که روز گذشته آقای بشردوست در تماس به خبرنگاران خود را والی رسمی سرپل عنوان نموده گفته بود که در جوزجان است و بعد از ملاقات با مارشال دوستم و رسیدن هیئت از کابل به سرپل آمده به عنوان والی این ولایت معرفی می شود.

مل پاسوال غلام جیلانی ابوبکر فرمانده پولیس ولایت سرپل می گوید: ولی محمد بشر دوست گفته است که والی رسمی نیست، بلکه طرح والی شدن را دارد، و این موضوع را  تنها از طریق صفحات فسبوک به نشر رسانده و فرمان و مکتوب در این مورد ندارد.

او اضافه کرد، که  آقای بشردوست را با چند تن نگهبان که از اقاربش در سرپل می باشند را بازداشت کرده و در قید امنیت ملی بسر می برند و اینکه همراه بشردوست چگونه برخورد صورت می گیرد مربوط امنیت ملی است.

این در حالیست، که روز گذشته آقای بشردوست در تماس به خبرنگاران خود را والی رسمی سرپل عنوان نموده گفته بود که در جوزجان است و پس از ملاقات با مارشال دوستم و رسیدن هیئت از کابل به سرپل آمده به عنوان والی این ولایت معرفی می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала