آمادگی کوریای شمالی برای "انتقام سخت" از کوریای جنوبی

© REUTERS / Kim Hong-Jiآمادگی کوریای شمالی برای انتقام از کوریای جنوبی
آمادگی کوریای شمالی برای  انتقام از کوریای جنوبی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوریای شمالی در تازه ترین تاکتیک رویارویی با کوریای جنوبی اعلام کرده که ابزارهای تبلیغاتی مانند اوراق و اعلامیه های را علیه همسایه جنوبی آماده نموده است

به گزارش اسپوتنیک، کوریای شمالی اعلام نموده که  شمار زیادی اوراق  تبلیغاتی ضد همسایه را آماده کرده است تا آنها را در منطقه مرزی دو کشور منتشر کند.

خبرگزاری کوریای  شمالی در گزارشی آورده است که شمار زیادی از دانش جویانی که از کوریای جنوبی "سخت عصبانی" هستند،  خود را برای مشارکت در این اقدام و توزیع این اقلام برای تنبیه آن کشور آماده کرده اند. در این گزارش آمده است: "اوقات دشوار" و "انتقام سخت" در انتظار سئول است. 

تنش ها میان دو کوریا زمانی شدت گرفت که برخی از فعالان کوریای  جنوبی و افرادی که از کوریای  شمالی به آن کشور متواری شده بودند، برگه ها و بالن های تبلیغاتی علیه رهبر کوریای شمالی در مرز مشترک منتشر کردند.

تهدید کوریای جنوبی به تصفیه حساب با کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
تهدید کوریای جنوبی به "تصفیه حساب" با کوریای شمالی

این گزارش انتشار این اوراق تبلیغاتی علیه همسایه جنوبی را «سیلی بر مقام های کوریای  جنوبی» می داند که در دو سال گذشته به دلیل اقدامات نادرست خود باعث تشدید تنش ها میان دو کشور شده اند.

این کشور همچنین تصاویری را از کارگران و نیروهایی منتشر کرده است که در حال آماده کردن این اوراق تبلیغاتی ضد کوریای  جنوبی هستند که یکی از آنها محتوای تبلیغاتی علیه «مون جائه این» رییس جمهور کوریای جنوبی است.

کوریای  شمالی می گوید که انتشار این اسناد یکی از اقدامات پیونگ یانگ علیه کوریای  جنوبی است کشوری که دشمنی نشان داده است و باید مجازات شود و اقدامات دیگری خارج از تصور علیه آن کشور در نظر گرفته شده است.

رسانه های دولتی کوریای  شمالی در روزهای اخیر گزارش کرده اند که صبر مردم این کشور به سر رسیده است و آنها مملو از خشم و عصبانیت از کوریای  جنوبی هستند و این خشم در حال انفجار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала